AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Del Skrevet 25. oktober 2024 Hva driver han med der inne, når han kommer ut er han på mobilen oppslukt i noe komedie eller nyheter? Er det en cover? Anonymkode: 6d59f...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2024 #2 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva driver han med der inne, når han kommer ut er han på mobilen oppslukt i noe komedie eller nyheter? Er det en cover? Anonymkode: 6d59f...21d Han prøver å rømme fra oppgaver i huset 8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #3 Del Skrevet 25. oktober 2024 Runking eller dame. Eller begge deler. Anonymkode: ab71e...04a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva driver han med der inne, når han kommer ut er han på mobilen oppslukt i noe komedie eller nyheter? Er det en cover? Anonymkode: 6d59f...21d Han rømmer fra oppgaver, koser seg med seg selv og lignende. Send ham noen linker om hvor skadelig det er å sitte lenge på do, for eksempel denne: https://www.nettavisen.no/nyheter/derfor-bor-du-ikke-bruke-mobilen-nar-du-sitter-pa-do/s/5-95-1386241 Og denne: https://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot-lesing-pa-do-1.6968621 Anonymkode: d2cab...f79 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #5 Del Skrevet 25. oktober 2024 Noen ganger lurer jeg på om jeg skal sitte like lenge på do som samboer. Det vil vel tilsvare omtrent 2 timer i snitt om dagen. Tror han hadde etterlyst meg rimelig kjapt da! Anonymkode: 365c2...770 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #6 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva driver han med der inne, når han kommer ut er han på mobilen oppslukt i noe komedie eller nyheter? Er det en cover? Anonymkode: 6d59f...21d Tror du virkelig fremmede mennesker på et nettforum vet eller kan svare deg på hva herremannen gjør på do? Håper du på svar fra noen synske, eller…? Spør da mannfolkene du deler seng og postkasse med, så får du svar. Eller du får gå og røske opp døra mens han er der, eller sette opp kamera, så du får tilgang til hva han driver på med…. Anonymkode: 6fc96...f00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 25. oktober 2024 #7 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva driver han med der inne, når han kommer ut er han på mobilen oppslukt i noe komedie eller nyheter? Er det en cover? Anonymkode: 6d59f...21d Han har vel hemorroider da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #8 Del Skrevet 25. oktober 2024 Privatliv. Jeg synes det er skikkelig ekkelt å sitte med mobilen (eller lese) på do. Hverken jeg eller mannen gjør det heldigvis, men han har særkullsbarn som sitter en evighet på do og ser på YouTube (og vi har ett bad). Har gitt opp kampen. Anonymkode: 96183...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 25. oktober 2024 #9 Del Skrevet 25. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Privatliv. Jeg synes det er skikkelig ekkelt å sitte med mobilen (eller lese) på do. Hverken jeg eller mannen gjør det heldigvis, men han har særkullsbarn som sitter en evighet på do og ser på YouTube (og vi har ett bad). Har gitt opp kampen. Anonymkode: 96183...9af Har ikke barna egne rom de kan ha privatliv på...? Og hvorfor er det ekkelt å lese på do? Dusjer du og skifter klær etter du har vært på do? Endret 25. oktober 2024 av Reign 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #10 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg er dame og bruker god tid på do. Det er en mulighet til å få ned stress og en velfortjent pause der jeg kan stenge ute omverdenen litt. Hverdagen er så intens så det trenger jeg. Hva folk tror og mener,bryr ikke meg. Anonymkode: 37820...b86 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #11 Del Skrevet 25. oktober 2024 Mannen min sitter også på do i evigheter. Ser på Reels og ler høyt. Når han er ferdig gjenopptar han det han holdte på med, evt. hadde sagt han skulle gjøre. Så ser ikke på det som noe problem. Om han får hemoroider av det er det ikke mitt problem. Han er en fornuftig, tenkende mann som kan ta egne avgjørelser. Med mindre du har andre grunner til å tro at han har andre damer, så ser jeg ikke noen grunn til å mistenke det. Anonymkode: 03b28...b92 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #12 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han rømmer fra oppgaver, koser seg med seg selv og lignende. Send ham noen linker om hvor skadelig det er å sitte lenge på do, for eksempel denne: https://www.nettavisen.no/nyheter/derfor-bor-du-ikke-bruke-mobilen-nar-du-sitter-pa-do/s/5-95-1386241 Og denne: https://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot-lesing-pa-do-1.6968621 Anonymkode: d2cab...f79 Artig at det er så mye verre å sitte på do enn i stolen med mobilen😂😂😂 Anonymkode: 12e92...9ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #13 Del Skrevet 25. oktober 2024 Helt vanlig for en mann å bruke rundt 20 min +- når de skal gjøre nummer 2, som mange gjør 2-3 ganger for dagen. De sitter og driter og imellom venter de på at det skal komme mer drit ned i tarmen som de kan presse ut! Sikkert mange som også benytter tiden til andre "gjøremål". Kan dog ikke tenke meg et mer malplassert sted å masturbere enn på dassen. Da skal man være godt desperat, tenker jeg, men godt mulig det finnes en del desperate mannfolk ute i de tusen hjem. Lett å bli sittende litt ekstra dersom man skal spille ferdig et brett, lese ferdig en artikkel, skrive ferdig en melding, osv, så folk gjør vel en del "kontorarbeid" og avslapping mens de gjør sitt fornødne. Anonymkode: 7e804...324 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #14 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen ganger lurer jeg på om jeg skal sitte like lenge på do som samboer. Det vil vel tilsvare omtrent 2 timer i snitt om dagen. Tror han hadde etterlyst meg rimelig kjapt da! Anonymkode: 365c2...770 Hvorfor fortsetter du å lure på dette? Anonymkode: 12e92...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #15 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva driver han med der inne, når han kommer ut er han på mobilen oppslukt i noe komedie eller nyheter? Er det en cover? Anonymkode: 6d59f...21d Hva er lenge? Menn pleier å kosedrite. Er vanlig at de sitter 20-30 min. Anonymkode: 5646e...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #16 Del Skrevet 25. oktober 2024 Dette gjør jeg også. Jeg bruker sikkert 1 time på do om dagen. Er dame. Anonymkode: b0264...12e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #17 Del Skrevet 25. oktober 2024 Her har vi bare ett toalett, så det er faktisk helt håpløst når det brukes 20-30 min hver eneste morgen. Han har ikke veldig stor rutine på når han står opp, da det er litt fleksitid på jobb, og i helger vil han i alle fall ikke planlegge. Veldig kjedelig for meg å våkne og ikke vite når jeg får gått på do... Får heldigvis lov til å hente ting på badet om det trengs, men ikke akkurat stas det heller. Ikke runking tydeligvis, men telefonen er der. Det går også ekstremt mye toalettpapir... Anonymkode: 10e9e...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #18 Del Skrevet 25. oktober 2024 Både jeg og mannen min sitter en stund på do for å få litt alenetid. Vi gjør ingenting hemmelig eller sketchy, men scroller eller spiller etc. Anonymkode: 4f3cc...e1e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #19 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva driver han med der inne, når han kommer ut er han på mobilen oppslukt i noe komedie eller nyheter? Er det en cover? Anonymkode: 6d59f...21d Han tar vek en pause. Og da tenker jeg dere som par bør lage pauser for begge to, sånn at ingen av dere havner i det uføret at dere må sitte på doen fordi dere ikke tør si «nå tar jeg litt egentid». Et forhold uten den takhøyden er ikke liv laga. Så enten skaper dere et bedre forhold, eller så avvikler dere. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette gjør jeg også. Jeg bruker sikkert 1 time på do om dagen. Er dame. Anonymkode: b0264...12e Hvorfor? Dersom det er et valg: finnes det ikke bedre steder å nyte litt alene-tid? Soverommet, en kjellerstue Elelr et gjesterom eller noe? Dersom det ikke er et valg: har du insistert på å få dette utredet slik at du slipper kaste bort timer tilsvarende over to uker per år på å sitte på do? Anonymkode: 01917...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #20 Del Skrevet 25. oktober 2024 Samboeren min bruker også litt tid på do når han skal bæsje. Det har han alltid gjort og jeg har ikke noen grunn til å mistenke noe som helst. Vet at han leser eller sitter på telefonen mens han er der inne. Ikke skjønner jeg at han vil sitte i skitlukta å lese, men om det tar tid å få ut alt så er det vel greit med litt underholdning. Anonymkode: a34b6...845 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå