Cathie Skrevet 26. februar 2006 #1 Skrevet 26. februar 2006 Vi legger isolasjon i veggen hjemme nå, også er glava'n for tykk... Den er 10cm mens veggen bare er 7cm. Vi fikk beskjed om at vi måtte dele den med sag, men det er sååå knotete!! Noen som har noe bedre forslag??
Elle Melle Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Har du en skikkelig isolasjonssag da?
abelille Skrevet 28. februar 2006 #3 Skrevet 28. februar 2006 Bytte til en tynnere glava? Dersom du skal isolere mange vegger skal du dele ganske mye glava, og da kan det nok fort lønne seg å bytte det du har kjøpt til riktig type. Ellers mener jeg å huske at glavaen jeg brukte sist var litt sånn lag-delt slik at jeg kunne dele den bare ved å trekke av det jeg ville ha. (Mens lengden ble kuttet med isolasjonskniv)
Cathie Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2006 Det var bare en vegg, så vi gadd ikke kjøpe ny... den var litt sånn "lag-aktig" så vi bare dro.. ble litt skjeft, men retta det bare opp igjen med biter. Var mest for å lydisolere veggen mellom badet og soverommet
Lillesøster Skrevet 28. februar 2006 #5 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jepp, det er en skikkelig skitjobb å dele glava, men vi holder på med det samme. Håper det blir siste gang. Endret 28. februar 2006 av Lillesøster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå