Gå til innhold

"Ikke i kveld, jeg har vondt i hodet"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er jo det samme.

Poenget er at kvinner svekker sin stilling når de hele tiden bruker så mange ord. Man røper at man er svak, litt som å stamme eller skjelve, når man bruker mange ord.

Nei er mer enn nok.

Anonymkode: 6be45...c65

Antagelig ville samtalen mellom oss vært betydelig lengre enn nei, eller nei jeg har,ikke lyst. Mer som 

*vi legger oss inntil hverandre og han begynner å kose med meg/vi kjæler med hverandre egentlig*

J: Jeg er trøtt i dag vennen. Jeg er helt gåen i ryggen. Fy søren så mye rot vi samler på.  

*vi fortsetter med å ligge tett og stryke litt dvelende på hverandre, men jeg vet at han har lagt eventuelle forventinger om at det utvikler seg til sex bort*

H: Ja jeg forstår det. Ble du ferdig med alt? 

J: Ja nesten. De tyngste kassene lot jeg stå igjen til min sterke mann, og så kan du få lov til å kjøre det bort. 

H: Hehehehe, og jeg som trodde jeg hadde så sterk kone. Jeg tar dem i morgen tidlig. Skal jeg gå gjennom boden ute først også?

J: Blablabla 

H: Blablabla 

J: Blablabla 

Og så videre. Til vi kysser godnatt og legger oss til å sove. 

Min mann tåler så definitivt mange ord, og vi ikke lyst bare nevnes som en opplysning som annet i en dialog. Vi rett og slett bare prater sammen, og for min del virker det bare snålt og ugreit å si "Nei!", og det var den "dialogen". Det virker jo som å være oppskriften på/resultat av at man ikke har det noe greit sammen. Noe annet enn "Nei!" hadde ikke vært nødvendig her heller, men da hadde min mann lurt på hva jeg var sur for. Det er jo unødvendig og urimelig uvennlig svar til sin partner, med mindre han er en idiot som fortjener et skarpt "Nei!".  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...