Alcestis Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Hei Jeg har en skinnsekk fra når jeg gikk på ungdomsskolen, det er en av de klassiske lysebrune Beckmann-sekkene alle hadde en stund. Jeg har, så klart, dekorert HELE sekken. Stort sett med blå kulepenn… 🥸 Mine spørsmål er: Kan jeg redde denne sekken? Kan jeg farge den f.eks svart? vil jeg se skriften igjennom fargen? eller går det an å fjerne kulepennen på en måte før farging? Hadde vært så fint å kunne bruke denne sekken igjen, men da uten triste emo quotes 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Reint skinn kan farges med narvsverte. Hvor godt skriblerier vil vises vet jeg ikke. Har du en orntlig skomaker i nærheten, kan han/ hun kanskje hjelpe med svar og/ eller selge deg nødvendige produkter. https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung-rvo1&source=android-browser&q=narvsverte+til+lær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Du får kjøpt ren aceton på f.eks Clas Ohlson. Ville tørket grundig over hele sekken med det før jeg farget den med spritbasert farge (narvsverte). Kulepenn går enkelt bort med aceton og det prepper skinnet før farging. Så farger du i to omganger før du til slutt smører sekken med lærfett og polerer/buffer fargen godt inn. Anonymkode: cb34c...0f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå