AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Er det flere som ikke får bank id app til å virke i kveld/natt? Får feilkode BID-1433. Har forøvrig DNB Anonymkode: 01478...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Forsøkte nettopp å teste og jeg får melding om feil, og at jeg må forsøke igjen senere. Null problem å logge inn i den samme nettbanken via app der jeg ikke trenger bank id. Fikk ikke noe driftsmeldinger - kun at det oppsto en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Kommer og inn i appen med kode, men fikk ikke logget inn på skatteetaten med bankid app. Takk for svar, da er det nok en feil i banken og ikke kun hos meg, får prøve pånytt i morgen😊 Anonymkode: 01478...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Prøvd i alle 4 bankene nå, ingen fungerer. Anonymkode: 1171f...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå