Siriannaa Skrevet 24. oktober 2024 #1 Skrevet 24. oktober 2024 (endret) Hei! Jeg opplevde for 4 uker siden en spontanabort i uke 7. Blødde kun i 2 dager og det var ikke akuratt store mengder. Ringte legen og fikk da beskjed at det går sin naturlige gang, men var hos privat jordmor for å sjekke. Det var det en del blod igjen i livmoren og hun nevnte at hvis det ikke kommer av seg selv så skulle jeg kontakte fastlegen for å henvise til utskrapning. Jeg er livredd for det og håpte kanskje at det vil komme ut under mensen? Har ikke fått mensen enda, men har så utrolige smerter i korsryggen som stråler ned i rumpa og beina og kjenner jeg har fått meg en psykisk knekk av all smerten. Har nå vært hjemme i 2 dager fra jobb, fordi smertene er så intense. Noen som har erfaring med smerter så lenger etter spontanabort? Og bør jeg gå til lege? Endret 24. oktober 2024 av Siriannaa
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Skrevet 24. oktober 2024 Siriannaa skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg opplevde for 4 uker siden en spontanabort i uke 7. Blødde kun i 2 dager og det var ikke akuratt store mengder. Ringte legen og fikk da beskjed at det går sin naturlige gang, men var hos privat jordmor for å sjekke. Det var det en del blod igjen i livmoren og hun nevnte at hvis det ikke kommer av seg selv så skulle jeg kontakte fastlegen for å henvise til utskrapning. Jeg er livredd for det og håpte kanskje at det vil komme ut under mensen? Har ikke fått mensen enda, men har så utrolige smerter i korsryggen som stråler ned i rumpa og beina og kjenner jeg har fått meg en psykisk knekk av all smerten. Har nå vært hjemme i 2 dager fra jobb, fordi smertene er så intense. Noen som har erfaring med smerter så lenger etter spontanabort? Og bør jeg gå til lege? JA. Du bestiller deg hastetime i morgen tidlig til fastlegen din. Anonymkode: 193ff...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå