Gå til innhold

Eksen er penere

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Irak skrev (På 24.10.2024 den 21.24):

Tenker at han har valgt bort henne, og valgt deg av en grunn. Om du kan klare å glede deg over det, så er det det beste 🤗

Ikke sikkert han valgte henne bort. Kan være han ble dumpa 

Anonymkode: 0ae6b...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her: Han slo opp med henne. Skalamessig er jeg en 7-ish, hun er 10.

Anonymkode: a962e...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har to ekser som er ekstremt pene. Men også to damer som er ganske ustabile/«gale» og han har vært bevisst for å gå bort fra. Jeg har en eks selv i tilsvarende kategori, så kan relatere mye. Og vet at utseende betyr fint lite etter første fasen. Så nei, jeg bryr meg ikke. Men er kanskje fordi jeg har fått hele storyen, kan relatere og vi begge er i en tryggere og bedre fase i livene våre nå.

Anonymkode: 5f978...560

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke sikkert han valgte henne bort. Kan være han ble dumpa 

Det kan selvfølgelig være. Jeg skrev mer utfyllende i et annet innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her: Han slo opp med henne. Skalamessig er jeg en 7-ish, hun er 10.

Det er noe han sier for at du skal føle deg bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

.

Endret av Carriebradshaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å bry seg mere med. Han har valgt deg. Du har kvaliteter som betyr mer for han enn et «perfekt» utseende. I et langvarig forholdt betyr ikke utseende så enormt mye. Med mindre du ser ut som et troll…Personlighet betyr mest. Hvem du er, hva du gjør, hvordan du oppfører deg osv. 

Anonymkode: 692cd...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok en penere personlighet😍 Så ikke tenk på det❤️

Anonymkode: 59b78...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt normal, hverken pen eller stygg, antakelig en som folk fort glemmer hvis de ikke kjenner meg. 

Kjæresten min har hatt smellvakre kjærester og også en veldig elegant og vakker kone en gang.

Men jeg føler meg helt hundre prosent sikker på at jeg er den eneste han ser på og den eneste han vil ha. Vi møttes noe senere i livet og vet hva som betyr noe når alt kommer til alt. 

Anonymkode: 7e5a4...5bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ta igjen: jeg har felles venner med eksen hans, vet derfor at han slo opp.

For å si det sånn da, hvis hun er en Naomi Campell i utseende-nivå, er jeg en Jennifer aniston 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For å si det sånn da, hvis hun er en Naomi Campell i utseende-nivå, er jeg en Jennifer aniston 

Begge av dem er fine, og noen vil si Naomi andre vil si Aniston.

Har aldri i verden følt på å sette de damene opp mot hverandre, så du vet det. Å føler ikke på det nå heller, ingen av dem utpeker seg som finest.

Anonymkode: 4405a...066

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere sammen som er spesielt? 

Har han sagt hva han liker ved deg? 

Anonymkode: 38524...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forrige eksen hans er vel ganske ordinær utseendemessig, men hun før der igjen er en veldig pen dame.

Det går i grunn fint for min del. Mannen min har vel bare god smak da, som taler godt for meg. :)

Det er jo en grunn til at de ikke er sammen lengre, og jeg har kanskje andre egenskaper som hun ikke har. :)

Anonymkode: 675b4...af9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du henger deg for mye opp i det, TS. 
Noen kan være veldig vakker men andre kan være mer sexy, sjarmerende, morsom.

Du vet at han gjorde det slutt med henne, ergo han trivdes ikke sammen med henne. Det kan være mange årsaker til det: kanskje var hun kjedelig? kanskje gjorde eller sa hun noe som medførte at han ikke trivdes i forholdet?  Kanskje var hun ikke spesielt morsomt? Kanskje kommuniserte de dårlig? Osv osv. 

Og ja: min ektefelle har ekser som er vakrere enn meg. Nå har vi «blitt gamle sammen»; dvs vi møttes i tidlig 20-årene og er nå nylig passert 40. De vakre ekskjærestene hans har gjennom de siste 20 årene hatt diverse turbulente forhold, fått barn med både Per og Pål, gjort det slutt, frem og tilbake, og venter vel fortsatt på Espen Askeladd.. 

Jeg tror ærlig talt ikke livet som «smellpen» er bare enkelt heller. De kvinnene jeg kjenner som er virkelig vakker og «fungerer veldig bra» er ofte veldig lite opptatt av sitt eget utseendet. De kvinner som er veldig vakre og er veldig opptatt av sitt eget utseendet, har ofte etter min oppfatning: kommet litt uheldig utav det. Kanskje fordi de har havnet i forhold med menn som verdsetter dem mye pga utseendet deres, og dermed behandlet de mere som eiendeler og ting, enn et menneske. Andre igjen som setter sitt eget vakre utseende høyt kan søke seg etter mye bekreftelse og det kan medføre ustabilitet i forholdet. (Partner blir utrygg) å være særdeles pen kan også medføre at man får mange tilbud, det er alltid en sjans for at «gresset er grønnere» ett annet sted, så hvorfor bli i et forhold når motgangen kommer, når du har så mange andre friere klar med rød løper?

Jeg har en mannlig bekjent som selv er slående vakker. Han ble sammen med en ganske flott, men normal dame. Så hadde de litt turbulens i forholdet og det ble slutt. Han datet den ene smellvakre kvinnen etter den andre, men klarte aldri bygge opp noe stabilt forhold. Etter noen år med sikkert mye usikkerhet og ustabile relasjoner ble han sammen med den flotte og «gjennomsnittlige» kvinnen. 

Hun hadde alle egenskapene som var viktigst for ham: hun var ressurssterk, stabil, morsom, hengiven, trofast, smart, sexy og flott. 

Du er usikker i forholdet TS, og det er normalt. Spesielt i starten.

Men sjalusi kan virkelig være belastende, for begge parter, om man ikke kommer seg gjennom det. 

Så; Bare ikke la det ødelegge forholdet.

Det er en mye større trussel mot forholdet ditt, langt mer, enn at eksen muligens er vakrere enn deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke "logikken" her.

Jeg tenker helt motsatt. Siden eksen er flott betyr det jo at jeg har gjort et skikkelig varp som har fått han og det betyr også at han synes jeg er enda bedre enn henne siden han nå er sammen med meg.

Anonymkode: 3a610...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 20.53):

Hadde du taklet at eksen til den du er sammen med er (mye) penere enn deg? Jeg er søt, men hun er sinnssykt pen. Spurte en venninne, og hun måtte innrømme at denne jenta jo er sjeldent pen. Har noen andre her opplevd dette? Tærer veldig på selvtilliten min. Hadde du taklet det?

Kommer an på om det var han eller henne som gjorde det slutt.

Anonymkode: 17037...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...