AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #41 Del Skrevet 24. oktober 2024 De rundt meg har ikke vært sure. Alle rundt meg virker ekstra nedstemt og giddalaus i dag. Jeg derimot. Har selv hatt mine gråteanfall, men jeg er deprimert (diagnostisert av psykolog), men ting har virket litt rart i hele dag. Ikke direkte nedstemt, for det er jeg alltid, men... får ikke til å sette fingeren på det. Har hatt lyst til å slenge ting i veggen over den minste ting. Anonymkode: ed461...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #42 Del Skrevet 24. oktober 2024 Hyggelige folk i dag. Hyggelig samtale med kollega på toget. Gir dagen 8 av 10 poeng for min del. Ser av nyhetsbildet at dette ikke vil gjelde alle. Anonymkode: f710c...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malfred Skrevet 24. oktober 2024 #43 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan dere skrive hvor i landet dere bor? Ikke detaljert, men er det i storby eller på landet type. Anonymkode: dc10f...88f drammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 24. oktober 2024 #44 Del Skrevet 24. oktober 2024 Ja jeg har hatt en dårlig dag og dagen ble ikke noe bedre etter den triste togulykken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 24. oktober 2024 #45 Del Skrevet 24. oktober 2024 Tvert imot, egentlig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå