AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #1 Del Skrevet 24. oktober 2024 Alle virket sure i dag. Fæle ting har skjedd rundt omkring. Er det noen andre som syntes dagen i dag virket som under en forbannelse? Anonymkode: dc10f...88f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Ja! Anonymkode: a2bf0...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 Forbannelse er et sterkt ord. Ikke noe gøy med sure mennesker. Fæle ting skjer hele tiden. Var det noe spesielt du tenkte på? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 Kanskje du såg meg, eg var litt sur i dag i alle fall😆 men verden er vel like god og dårleg som vanleg trur eg egentlig:) Anonymkode: d4b90...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 24. oktober 2024 #5 Del Skrevet 24. oktober 2024 Nei, ikke egentlig 😊 Men av og til har man bare slike dager. Man merker det allerede når man står opp at stemningen i livet er annerledes, om det gir mening. Og ting går galt eller føles dårlig hele dagen. Der dagen blir en kamp om å komme seg igjennom for så våkne opp dagen etterpå og alt er annerledes.. Merkelige greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #6 Del Skrevet 24. oktober 2024 Bombasi skrev (Akkurat nå): Nei, ikke egentlig 😊 Men av og til har man bare slike dager. Man merker det allerede når man står opp at stemningen i livet er annerledes, om det gir mening. Og ting går galt eller føles dårlig hele dagen. Der dagen blir en kamp om å komme seg igjennom for så våkne opp dagen etterpå og alt er annerledes.. Merkelige greier. Men dette var annerledes. For jeg vet akkurat hva du mener, men dette var ikke bare subjektivt. Flere påpekte det på jobb. Det var helt merkelig. Det var som at det var noe i luften. Kan ikke helt forklare det. Anonymkode: dc10f...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #7 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg har fått og vært irritert sur uten helt kunne forklare hvorfor Anonymkode: 2151b...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #8 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fått og vært irritert sur uten helt kunne forklare hvorfor Anonymkode: 2151b...79f Ikke sant! Akkurat det. Alle virket sure uten grunn. Noe i luften. Jeg er overbevist om at det var et eller annet med denne dagen. Anonymkode: dc10f...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 24. oktober 2024 #9 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men dette var annerledes. For jeg vet akkurat hva du mener, men dette var ikke bare subjektivt. Flere påpekte det på jobb. Det var helt merkelig. Det var som at det var noe i luften. Kan ikke helt forklare det. Anonymkode: dc10f...88f Åja. Da misforstod jeg. Men nei, har ikke merket noe "objektivt"/generelt. Prøv å forklare det, hvis du gidder. Har lyst til å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #10 Del Skrevet 24. oktober 2024 Eg føler på meg at i morgon blir ein bra dag, i alle fall laurdag😁 Anonymkode: d4b90...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 24. oktober 2024 #11 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg ødela brillene mine, radiatoren i bilen lekker slik at bilen kokte og spyr ut frostvæske.. så ja, en noe mer krevende dag i dag enn ellers.. 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #12 Del Skrevet 24. oktober 2024 Hadde en fantastisk dag i dag og alle jeg har møtt og sett har vært blide og hyggelige. Anonymkode: 315d5...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #13 Del Skrevet 24. oktober 2024 Nei, alle jeg har møtt i dag har faktisk vært veldig hyggelige. Positive, hjelpsomme, ansvarsfulle, og latteren har sittet løst. Anonymkode: d09e1...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malfred Skrevet 24. oktober 2024 #14 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Alle virket sure i dag. Fæle ting har skjedd rundt omkring. Er det noen andre som syntes dagen i dag virket som under en forbannelse? Anonymkode: dc10f...88f jeg er helt enig, har følt meg skikkelig forbanna i hele dag.. altså ordentlig sint og har hatt hevngjerrige tanker hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #15 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, alle jeg har møtt i dag har faktisk vært veldig hyggelige. Positive, hjelpsomme, ansvarsfulle, og latteren har sittet løst. Anonymkode: d09e1...daf La oss se hva det kommer mest av Anonymkode: dc10f...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concordia Skrevet 24. oktober 2024 #16 Del Skrevet 24. oktober 2024 Det var godt humør blant kollegaer på jobben min i dag. Jeg har hatt en god dag, men på mandag hadde jeg en dårlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #17 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg har vært i dårlig humør i hele dag, aner ikke hvorfor. Det ble bare en dårlig dag. Møtte hyggelige mennesker på apoteket og dagligvarebutikken og da bedret humøret mitt seg noen hakk. Men nå er det dårlig igjen. Anonymkode: 65af5...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #18 Del Skrevet 24. oktober 2024 Bombasi skrev (13 minutter siden): Åja. Da misforstod jeg. Men nei, har ikke merket noe "objektivt"/generelt. Prøv å forklare det, hvis du gidder. Har lyst til å lese. Jeg følte at på jobb var både de ansatte og de vi jobber med aggressive mot hverandre. Det ble sagt mye stygt. Folk overreagerte. Det virket som det var kaos i trafikk og i kollektivt. Jeg kan nevne 4 hendelser av alvorlig karakter i dag som kom på løpende bånd. Var senere på en sosial tilstelning i bhg til mitt barn, alle virket sure og ikke som seg selv. På vei hjem var det mange folk som kranglet. Folk virket så sinte i dag. Overalt, hvor enn jeg gikk. Anonymkode: dc10f...88f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #19 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg også merket det i dag! Anonymkode: 17399...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #20 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg har hatt en veldig bra dag! Samme med samboeren min Anonymkode: 11f9f...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå