Gå til innhold

Hvorfor søker impotente menn sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fordi de ikke skjønner eller vil innse at feilen ligger hos seg selv men skylder på kvinnene de ligger med og prøver med stadig nye kvinner, for å «se om de fungerer» mens de har problemer med seg selv. Impotente menn burde ikke utsette kvinner for det der.

Anonymkode: 49ba5...eb2

TS her. Takk for godt svar. Helt enig. 

Anonymkode: 303ca...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil langt heller ha sex som ikke innebærer samleie, en å ha samleie med en som må ta potensielt helsefarlige legemidler for å få ereksjon.

Så jævla viktig er ikke selve samleiet for min del om jeg skal være litt egoistisk.

Anonymkode: 8d24e...354

TS her. Alle kvinner er ikke som deg vet du. Vi finnes vi kvinner som nyter å ha samleie. Men her på KG er det mange kvinner som påstår at de ikke bryr seg utseeende, høyde, penisstørrelse eller potens hos en mann. Alt det er visst likegyldig for dere, men dere får snakke for dere selv. Vi er mange som ikke er enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

TS her. Takk for støtte og fint innlegg. Helt enig med deg og det føles urettferdig med mange av svarene her inne. Jeg synes også det må være lov å forvente normal sex når man møtes med tanke på å bli sexpartnere, så følte at de ikke "holdt avtalen". Fikk jo heller ingen forklaring av noen av dem, de bare lot som ingenting. ikke at de må komme med en grunn, men det er jo veldig kleint å havne til sengs og så er de bare fullstendig slappe og viser samtidig å være veldig små.

Dette er grusomt og for min del det verste som kan skje i en slik situasjon. Det fører kun til usikkerhet, på meg slev, på ham og situasjonen/relasjonen, og man vet ikke hva kan skal gjøre. 

Anonymkode: d121f...ce4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 19.53):

Jeg er en dame som ser etter en fast sexpartner og er på en datingapp. Nå har jeg to ganger på rad opplevd dette: Dater en mann og blir litt kjent. Går etterhvert til sengs og det viser seg at han har en knøttliten penis og er impotent. Altså at penis er fullstendig slapp hele tiden, uansett om vi kliner osv. Dette er menn som skriver på nett at de ønsker sex og gjerne vil finne en å ha fast sex med. Men hvorfor gjør de dette når de ikke har evnen til å ha samleie? Synes det er veldig rart. Begge hadde også uvanlig liten penis, og det kan man jo ikke gjøre noe med. Men det gjør det jo ikke bedre heller. Skjønner ikke at disse mennene søker etter en dame som fast sexpartner når de vet at de fungerer så dårlig?  Ja, de kan fingre og slikke, men når jeg søker etter fast sexpartner så tenker jeg jo på hele pakka da og ikke bare forspillet.

Er du sikker på at ikke du har gjord nok for å få hans penis stiv. Jeg bare spør for jeg vet jo ikke hvordan dere hadde det.  Min penis som slapp er bare 5cm  men som stiv er den 17cm så lit over gjennomsnitt.  Ofte tenner jeg greit men ikke alltid så raskt og må ha lit mer tid. Men du kan få meg stiv 2 ganger med lit pause om jeg er tent. Jeg har hat sex med et titalls jenter og alle har fått meg stiv men noen har det tatt lit tid og noen har jeg vert stiv 2 ganger. Jeg trenger mye kos og liker også kos etterpå.  Jeg savner sex når det er tid siden sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...