AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Jeg er så heldig og jobber i ett miljø der disse ikke ser ned på hverandre, men at de samarbeider og er et godt team som støtter hverandre, og de setter pris på hverandres kompetanser, Andre som og har det sånn? Anonymkode: 6c101...924 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Jobber som anestesisykepleier på sykehus og jevnt over er det gjensidig respekt mellom renholdere/assistenter, anestesisykepleiere, operasjonssykepleiere, anestesileger og kirurger. Noen dårlige epler er det, men stort sett god stemning og fint samarbeid. Anonymkode: 88031...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Ja, vi har et supert samarbeid🥰 jobber på sykehuset🏥 Anonymkode: f1a9d...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4 Del Skrevet 25. oktober Der jeg jobber er vi ialefall sjeleglad for at vi har helsefagarbeidere på jobb, trivselen og arbeidsmiljøet tror jeg virkelig ikke hadde vært bra om de sluttet. Jobber på sykehus. Her tar helsefagarbeiderne og i noen tilfeller assistenter med god opplæring seg av mesteparten av de pasientnære oppgavene og småbehovene mens sykepleierne kan konsentrere seg mer om sykepleieprossedyrer, legevisitter, medisiner osv. Om sykepleiere osv ser ned på helsefagarbeidere kan de virkelig ta seg en bolle for den kompetansen de tilbyr og i stor gra d den avlastningen man får fra helsefagarbeidere som sykepleier er virkelig uvurdelig. Anonymkode: 24c91...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå