AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Er litt usikker, noen sier at 50 heller ikke er gammelt. Men der er jo det? Anonymkode: 7d38d...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Det kommer jo an på hvem du spør. Hvis du spør noen på 20, ja. Hvis du spør noen på 50, nei. Alder er perseptert. Det er jo ingen på 70 som synes de er gamle selv. Anonymkode: 67ba9...424 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer jo an på hvem du spør. Hvis du spør noen på 20, ja. Hvis du spør noen på 50, nei. Alder er perseptert. Det er jo ingen på 70 som synes de er gamle selv. Anonymkode: 67ba9...424 Er snart 70 og synes ikke jeg er gammel. Men da jeg var 20 syntes jeg at alt over 60 var gammelt. Som en bekjent sa en gang: "En er så gammel som en gjør seg sjøl"! Anonymkode: 600a1...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Jeg er snart 45, så nei 40 er ikke gammelt. Hadde du spurt meg som 14 åring, hadde jeg sagt at 40 var gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå