Gå til innhold

Singel og fritid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere single på fritiden? Jeg har noen single venninner og dem går på byen hele tiden, men jeg begynner å bli lei av det, men vet ikke hva jeg skal gjøre med tiden min. Er i slutten av 30 åra uten barn.

Anonymkode: d3652...692

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gamet som regel og dro på telttur når jeg hadde fri. Det spørs jo helt hva som intresserer deg. Noen er fornøyde med å se den ene serien etter den andre.

Anonymkode: 5e952...f34

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta kurs i noe spennende for eksempel. Det gjør jeg, tenker at jeg må bruke tiden min til noe fornuftig som å lære nye ting. Men alt med måte, man må jo ikke neglisjere det sosiale helt heller.

Anonymkode: 0b585...825

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjør jeg alene: Trener, stikker på standup-show, går på restauranter alene og kino, gamer... Studerer, pusser opp.

Er mye man kan gjøre :)

Anonymkode: 9d63f...f7a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette gjør jeg alene: Trener, stikker på standup-show, går på restauranter alene og kino, gamer... Studerer, pusser opp.

Er mye man kan gjøre :)

Ts. Har ikke fått meg til å gå på kino osv alene, men det er vel bare å hoppe i det 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør dere single på fritiden? Jeg har noen single venninner og dem går på byen hele tiden, men jeg begynner å bli lei av det, men vet ikke hva jeg skal gjøre med tiden min. Er i slutten av 30 åra uten barn.

Enig! Samboer og venner vil på byen, men eg er lei for lenge siden. Har skaffa egne hobbyer, det begynner å hjelpe litt.  

Anonymkode: f8b63...837

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med på ein organisert aktivitet, lær deg ein snodig sport/handverk, kurs, frivillig arbeid, Turlag eller lignende:)

Anonymkode: f8b63...837

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hund så går mye tid til trening med henne. Ellers trener jeg 5-6 dager i uken, driver med håndarbeid, er med venner, hagearbeid osv osv. Jobber fullstilling så kjenner heller at tiden ikke strekker til, skulle gjerne hatt noen timer ekstra i døgnet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts. Har ikke fått meg til å gå på kino osv alene, men det er vel bare å hoppe i det 😅

Det er faktisk kjempe behagelig! Jeg pleier å gå ut og spise på restaurant først, drikke en øl eller lignende, så stikke på kino. Sist så jeg deadpool 3 alene etter å ha kost meg på restaurant i noen timer, kjempe gøy! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør vel stort sett det samme som singel som når jeg er i forhold, sånn bortsett fra at jeg gjør det alene, eller med venner? Slår meg ærlig talt litt merkelig å ikke vite hva man skal bruke tiden sin på. Du har vel noen interesser?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er faktisk kjempe behagelig! Jeg pleier å gå ut og spise på restaurant først, drikke en øl eller lignende, så stikke på kino. Sist så jeg deadpool 3 alene etter å ha kost meg på restaurant i noen timer, kjempe gøy! 

Kjempe behagelig og kjempe gøy er jo fantastisk.

Anonymkode: f3840...693

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener, leser, ser film/serier, lager mat, er med venner. Strengt tatt akkurat det samme som jeg gjorde utenom jobb da jeg var i forhold...

Anonymkode: 21ad0...86d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker som ikke klarer å bruke tiden sin, skremmende.

Jeg ELSKER å ha tid, som JEG bestemmer over! Elsker å ha fri fra arbeidslivet! 

Å bare få være... ❤️

Anonymkode: cdd58...a76

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har barn, men når jeg har barnefri spiller jeg golf eller drar ut på tur i marka 😊 Eller er på fotballkamp, ser fotball, eller jeg kan ta en tur på kino om været er dårlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (4 timer siden):

Gjør vel stort sett det samme som singel som når jeg er i forhold, sånn bortsett fra at jeg gjør det alene, eller med venner? Slår meg ærlig talt litt merkelig å ikke vite hva man skal bruke tiden sin på. Du har vel noen interesser?

Ts. Selvfølgelig har jeg interesser, men strever med å gjøre det alene. Er ikke rasende festlig å være alene kveld etter kveld.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å finne andre venner? Innenfor de aktivitetene du liker? Eller inviter vennene du har med på kino, søndagstur eller hva du har lyst til? De må da gjøre litt annet enn å fly på byen? Avslår de det du foreslår? Om du ønsker en endring så må du ta initiativ til det.

Jeg har vært på både kino og quiz med venner denne uka. Kinoen var mitt forslag. Fant en film jeg ville se, og spurte om noen ville være med. Også venninner i forhold slenger seg med på det innimellom. Men har flere ganger gått alene på kino også.

Anonymkode: 467b9...10d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder meg inne. Ser på serie/film/YT, gamer litt ulike spill, slapper av med god mat. 

Siste jeg hadde funnet på var å dra ut. Hva skal jeg gjøre «ute»? 😅

IMG_0841.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 19.07):

Går turer, fjell og marka. Kino, cafe, ps5, oppussing og trening. Til og med bestilt meg en ukes ferie rundt julaften. Jobber også ekstra ved siden av hovedjobben min. Tenkte at i år skal jeg feire julen alene på en strand i Egypt🤩🥰

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts. Selvfølgelig har jeg interesser, men strever med å gjøre det alene. Er ikke rasende festlig å være alene kveld etter kveld.

Det skjønner jeg, jeg er heldig som er glad i å gjøre mye alene. Men jeg savner en å oppleve ting med. 

Jeg går i kor. Går tur. Gjør tabata/yoga på youtube. 

Melder meg på diverse, kurs i fridykking, går på konsert alene. 

Får nye venner som er single når andre venninner får kjærester og "forsvinner".. 

Men jeg har to voksne barn som jeg også har kontakt med og utgjør et kontaktnett på en måte. 

Hvis du vil date så er mitt råd å kjøre på, prøv å møt flere og gå bredt ut. Kanskje er det noen som er bedre enn du tror ❤️🩷

Anonymkode: 08024...641

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det skjønner jeg, jeg er heldig som er glad i å gjøre mye alene. Men jeg savner en å oppleve ting med. 

Jeg går i kor. Går tur. Gjør tabata/yoga på youtube. 

Melder meg på diverse, kurs i fridykking, går på konsert alene. 

Får nye venner som er single når andre venninner får kjærester og "forsvinner".. 

Men jeg har to voksne barn som jeg også har kontakt med og utgjør et kontaktnett på en måte. 

Hvis du vil date så er mitt råd å kjøre på, prøv å møt flere og gå bredt ut. Kanskje er det noen som er bedre enn du tror ❤️🩷

Anonymkode: 08024...641

Yey! Eg går også i kor. Meldte meg inn i eit blandakor då eg flytta til ein ny plass. Veldig fin (og avslappande) måte å bli kjent med folk på. 

Og så er jo synging bra for kropp og sjel :)

Anonymkode: 52300...163

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...