AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #1 Del Skrevet 24. oktober 2024 Er det vanlig at kjøreskoler melder deg opp til oppkjøring så fort teorien er bestått? Evt. at man får klarsignal til å melde seg opp selv? Jeg mangler fortsatt mye obligatorisk, men det hadde vært fint å ha en fastsatt dato til oppkjøringen, så har jeg noe å jobbe mot. Anonymkode: 53a9a...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Det enkleste er å høre med DIN kjøreskole, for de fleste kjøreskoler melder deg ikke opp til oppkjøring før de vet at du er klar. Men det finnes jo tilfeller der det er lang ventetid, og de melder deg opp lenge før. Min kjøreskole meldte meg opp når jeg besto teorien mener jeg på, for da var det minimalt igjen - og lite kø hos statens vegvesen. Fasiten hva din kjøreskole gjør, vet ikke kvinneguiden Anonymkode: aa55c...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det enkleste er å høre med DIN kjøreskole, for de fleste kjøreskoler melder deg ikke opp til oppkjøring før de vet at du er klar. Men det finnes jo tilfeller der det er lang ventetid, og de melder deg opp lenge før. Min kjøreskole meldte meg opp når jeg besto teorien mener jeg på, for da var det minimalt igjen - og lite kø hos statens vegvesen. Fasiten hva din kjøreskole gjør, vet ikke kvinneguiden Anonymkode: aa55c...bb9 Takk for svar. Jeg skal høre med kjørelærer 🤗 Ble fortalt at det var en i området som ble meldt opp til oppkjøringen allerede før første kjøretime, slik at han kunne ta den på 18-årsdagen. Med forbehold om at han var klar til den datoen så klart. Anonymkode: 53a9a...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 Kondolerer så mye med dagen. Nå kommer den farligste tiden. Pass godt på deg. Anonymkode: b7925...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå