AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #1 Del Skrevet 24. oktober 2024 Hei! Jeg er student, og tar ekstravakter på et dagsenter. I starten av uken sendte jeg melding til vaktansvarlig og sa at jeg ikke kan jobbe i ukedagene denne uken grunnet flere obligatoriske kurs og en mappelevering som går over 3 dager. Jeg skrev imidlertid at jeg gjerne jobber helg. Har ila. uken slitt meg ordentlig ut, og har veldig lyst til å dra hjem til familien i helgen for litt støtte (har følt meg veldig nedfor, uten egentlig grunn). Føler meg likevel dårlig hvis de skulle ringe lørdag morgen og ha behov for hjelp, men at jeg ikke kan bidra etter jeg tidligere i uken sa jeg gjerne ville jobbe i helgen. Hva hadde dere gjort: dratt hjem og satset på at det ikke kommer en vakt (jeg har ila 1 år kun blitt spontant ringt 1 gang, ellers pleier det bare være vakter jeg får beskjed om en uke i forveien). Eller hadde dere blitt siden dere egentlig har sagt at dere er ledige (og dermed indirekte forpliktet dere ved frafall)? Sikkert teit å spørre KG om, men jeg er så delt. Føler på et ansvar, men så er oddsen for å få vakt så utrolig liten, og jeg kjenner en tur hjem hadde vært godt for meg nå. K21 Anonymkode: aac3c...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Du trenger i hvert fall ikke å bli værende i tilfelle du skulle bli tilbudt en vakt. Regner med at de har flere ringevikarer å ta av, så egentlig trenger du ikke å gjøre noe. Det kan allikevel hende det stiller deg i et positivt lys hvis du kontakter den som har ansvaret for vakter og sier at du ikke er tilgjengelig allikevel dersom de skulle ha behov for noen. Anonymkode: 75b36...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du trenger i hvert fall ikke å bli værende i tilfelle du skulle bli tilbudt en vakt. Regner med at de har flere ringevikarer å ta av, så egentlig trenger du ikke å gjøre noe. Det kan allikevel hende det stiller deg i et positivt lys hvis du kontakter den som har ansvaret for vakter og sier at du ikke er tilgjengelig allikevel dersom de skulle ha behov for noen. Anonymkode: 75b36...1e9 Det var ikke dumt! Takk for svar☺️ TS Anonymkode: aac3c...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå