Gå til innhold

Nylonstrømpebukse under bukse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så en influenser som hadde nylonstrømpebukse under jeans, er dette vanlig? Er det flere som pleier å ha det? Jeg har ikke tenkt på det før, men skjønner jo at det kan stramme opp lår etc.. Så tenkte å prøve det. Men lurer på om jeg har gått glipp av et utbredt "hack" 😅

Anonymkode: 21bdb...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke for å stramme opp, men for å holde varmen. Nylon luner godt, og det er lett å få bukser utenpå. Prøv selv.

Anonymkode: ad2c2...a2a

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mest gamle kjerringer som bruker det og gjerne hudfargede👵

Anonymkode: 558f2...775

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på sykehjem og de fleste damene der vil ha ha nylonstrømper eller nylonstrømpebukser under buksa. Så det er ihvertfall vanlig hos våre eldre medsøstre.

Anonymkode: 4a1c3...317

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg jobber på sykehjem og de fleste damene der vil ha ha nylonstrømper eller nylonstrømpebukser under buksa. Så det er ihvertfall vanlig hos våre eldre medsøstre.

Anonymkode: 4a1c3...317

Ja, det var det jeg bemerket over her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vanlig og vanlig vet jeg ikke, men jeg bruker det i allefall, og har gjort det i mange år.  Ser det har vært litt av og på i motebildet med hullete jeans og nylonstrømpebukse under.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt strømpebukse av noe slag under buksene siden jeg var typ 7 år.

Anonymkode: 3eb55...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha det, for varme og som et slags underskjørt, bukse stoffet faller finere.

Anonymkode: cadf5...de8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun tynne strømpebukser/nettingstrømer under bukser med store hull på knærne på høsten.

Viss du vil jobbe med fasongen er hold in undertøy bedre.

Anonymkode: 09270...01c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bruker kun tynne strømpebukser/nettingstrømer under bukser med store hull på knærne på høsten.

Viss du vil jobbe med fasongen er hold in undertøy bedre.

Anonymkode: 09270...01c

Har aldri brukt bukser med store hull i. Kan forstå at man vil ha på seg noe under, men blir det ikke grådig kalt med bare tynne strømpebukser som eneste plagg der hullene er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er ikke for å stramme opp, men for å holde varmen. Nylon luner godt, og det er lett å få bukser utenpå. Prøv selv.

Anonymkode: ad2c2...a2a

Jeg brukte hold in når jeg yngre, for og få på bukser som var litt for trange. Vet ikke om det er en greie lenger. 

Anonymkode: 43128...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har aldri brukt bukser med store hull i. Kan forstå at man vil ha på seg noe under, men blir det ikke grådig kalt med bare tynne strømpebukser som eneste plagg der hullene er?

Kommer vel an på hvor kaldt det? Det var beskrivelsen av et kult antrekk, feks nå på høsten. 

Anonymkode: 43128...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor på 87 bruker dette. 🤭

Hater nylonstrømper. Ekkel følelse å ha bukse utenpå som gnisser mot de glatte strømpene. 😵‍💫

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en bekjent som bruker alt mulig av hold in og push up og figurforming under alt av klær, også jeans. Ser forsåvidt smashing ut med klær på - not so much uten.. Image er tydeligvis viktig for noen,, 

Anonymkode: 057c8...3da

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg så en influenser som hadde nylonstrømpebukse under jeans, er dette vanlig? Er det flere som pleier å ha det? Jeg har ikke tenkt på det før, men skjønner jo at det kan stramme opp lår etc.. Så tenkte å prøve det. Men lurer på om jeg har gått glipp av et utbredt "hack" 😅

Du kan da kle på deg akkurat hva du selv vil, uten at noen bryr seg? 
Vil du ha pysjamasbuksa eller strømpebukser under jeans eller regnbukse så gjør du det. 

Anonymkode: 57a4a...6a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (34 minutter siden):

Svigermor på 87 bruker dette. 🤭

Hater nylonstrømper. Ekkel følelse å ha bukse utenpå som gnisser mot de glatte strømpene. 😵‍💫

Nei. Det kommer helt an på hva slags bukse en har. Og noen synes jo det er behagelig uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Vil du ha pysjamasbuksa eller strømpebukser under jeans eller regnbukse så gjør du det. 

Nei, man kan ikke det her inne vet du. Enten kommer motepolitiet eller så ser du kjerring ut. Skal ikke være lett.🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det vet jeg. Jeg bare lurer på hvor vanlig det er, trodde dette var et forum der man kan spørre om klær?

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...