AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Hvilket navn er finest av Nemi, Demi, Lilly, Tilly, Anny eller Emmy? Anonymkode: bd120...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Du har i hvert fall definitivt ikke samme smak som meg. Jeg synes ingen av dem var fine i det hele tatt. Anonymkode: 5e22d...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Det eneste er Lilly.. Anonymkode: eefb5...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Likte ingen av de, men hva spiller det for noen rolle for deg? Velg det du liker:) Det er jo ditt barn. Anonymkode: f6708...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Nemi, Lilly og Emmy. Men kommer jo an på assosiasjonene Anonymkode: d95ad...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober Likte ingen av dem. Men liker en helt annen type navn: solide, norrøne😊 Anonymkode: afe6f...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #7 Del Skrevet 24. oktober Synnes Annie med ie er fint. Annet forslag i samme gate: Henny. Anonymkode: 5e3f2...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober Lilly er det eneste av de jeg synes er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #9 Del Skrevet 24. oktober Lilly, Anny og Emmy er OK. De andre er mindre pene. Alle er veldig kallenavn-aktige - jeg liker best "ordentlige" navn. Anonymkode: 79f58...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå