AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #1 Skrevet 24. oktober 2024 Hei! Jeg har ADHD Uoppmerksom type og går på Aduvance. Jeg har en helt utrolig bra effekt av dette, og medisinen redder så og si livet mitt. Jeg vil gjerne høre hva andre erfarer med Aduvance. Hvor stor dose tar dere osv? Har du gått på dette lenge? Bivirkninger? Hva opplever du av effekt? Hva ble du bedre på? Hva fungerer bedre i livet ditt? Er det noe jeg bør tenke på? 😀😀 Anonymkode: 03b63...340
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg har ADHD Uoppmerksom type og går på Aduvance. Jeg har en helt utrolig bra effekt av dette, og medisinen redder så og si livet mitt. Jeg vil gjerne høre hva andre erfarer med Aduvance. Hvor stor dose tar dere osv? Har du gått på dette lenge? Bivirkninger? Hva opplever du av effekt? Hva ble du bedre på? Hva fungerer bedre i livet ditt? Er det noe jeg bør tenke på? 😀😀 Anonymkode: 03b63...340 Vel man blir jo en slags maskin som durer og går hele dagen, og så stuper du på kvelden. Jeg tar aduvans, jeg tar 50 mg nå. Har adhd så klart. Jeg blir fokusert, men og får skikkelig bra motivasjon av det. Noe som passer bra fordi jeg har en ganske kjedelig jobb..Jeg er mer motivert og mer maskin enn flere de på mitt team. MEN. Får jeg dager der andre stresser meg, er sure, kjefter osv så sliter jeg. Da blir søvnen dårlig og effekten av medisinen dårligere. Så fungerer dårlig med en veldig stressende jobb og aduvanz. Du må også trene, spise sunt osv...og jeg sliter fortsatt med å lage orden. Anonymkode: e913c...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå