AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #1 Skrevet 24. oktober 2024 Jeg har reagert litt på minn manns facebook tidligere, men ikke gjort noe nummer av det. Vi har vært sammen i 25 år og er trygg og lykkelig i forholdet, bortsett fra en kort periode hvor jeg var usikker på han da han gjorde noe dumt (ikke fysisk utroskap, men like vondt for det) Dette er nesten 9 år siden, og jeg har ikke nevnt det for han siden vi pratet oss gjennom det, men er noe jeg aldri glemmer. Jeg valgte å gå videre og da tar man ikke slikt opp igjen. Men jeg har reagert tidligere på bildene hans på facebook og lurt på om han ønsker å oppfattes som singel. F.eks viser han frem høyre hånd på en måte som virker naturlig, men som allikevel ikke er det. Han holder et glass med vann opp slik at høyre hånd uten giftering vises. Ingen av oss har brukt gifteringen på ca 15 år så ikke noe han har tatt av seg for dette bildet altså. Men synes allikvel det er noe merkelig. Han vil heller ikke laste opp noe bilde av oss, kun seg selv alene som også er helt greit i og for seg. Dette også fra turer vi har tatt sammen, men han laster kun opp bilder hvor han er alene som jeg har tatt av han. aldri et som er av oss to. Men det jeg nylig oppdaget synes jeg er mer vanskelig. Jeg ser at han har fylt ut "profilen" om seg selv til punkt og prikke..altså hvor han er født/kommer fra, hvilken utdannelse han har tatt, hvor han bor nå...men det aller siste som gjelder sivilstatus er det eneste han ikke har fylt ut. Han har ikke satt det opp at han er gift/er i forhold. Dette merker jeg gjør noe med meg. Hadde han ikke fylt ut det andre så hadde jeg ikke tenkt noe på det, men at han har gitt all informasjon om seg selv bortsett fra at han er gift......er ikke dette merkelig? Jeg lurer på om jeg overtenker eller om jeg har rett som reagerer på dette? Anonymkode: 96238...58e 8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Skrevet 24. oktober 2024 Nei dette ville jeg også reagert på. Hva skjer om du legger ut bilde av dere hvor du skriver noe om "mannen min" tagger ham? Anonymkode: 16457...2da 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei dette ville jeg også reagert på. Hva skjer om du legger ut bilde av dere hvor du skriver noe om "mannen min" tagger ham? Anonymkode: 16457...2da Jeg tror og jeg ville "testa" ham ved å gjøre noe sånt. Sjekke hvordan han reagerer. Om han ikke har noen intensjon om å fremstå som singel, så kommer han jo ikke til å reagere. Jeg er altså vanligvis imot "testing" av partner, men akkurat det der mener jeg er ganske uskyldig. Men kan samtidig være effektfullt. Anonymkode: c0adc...d72 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4 Skrevet 24. oktober 2024 Kjæresten min på 48 ville sette offentlig status på oss etter 4 mnd. Han er så stolt av å være sammen med meg og ønsker at hele verden skal vite at vi er et par. Og han er knapt på sosiale medier🤷🏻♀️ Nå deler vi lite personlige ting på FB. Jeg deler noe bilder av meg ellers kun hobby relatert. Ingen av oss har delt bilder av oss to sammen heller. Men det er ingen historikk bak oss som deres. Du sa han ikke var utro, men var han emosjonelt utro eller noe siden du reagerer på at han fremstår som singel? Anonymkode: 6c378...c05 1
Ymse meninger Skrevet 24. oktober 2024 #5 Skrevet 24. oktober 2024 Send forespørsel om at dere er gift og se om han aksepterer. Eksen min nektet å ha noe som helst av bilder på veggen, og ble helt desperat da jeg tilfeldigvis tagget han og han hadde glemt å ta på aksepteringsfunksjonen så bildet havna der. Han er dumpa for lenge siden for å si det sånn. 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #6 Skrevet 24. oktober 2024 Jeg ville også reagert på det. Men vanskelig å si noe på det, kanskje..? Jeg hadde nok tatt en kjapp kikk på hans messenger-konto mens han var i dusjen eller noe. Magefølelsen.. Anonymkode: da35c...270 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #7 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kjæresten min på 48 ville sette offentlig status på oss etter 4 mnd. Han er så stolt av å være sammen med meg og ønsker at hele verden skal vite at vi er et par. Og han er knapt på sosiale medier🤷🏻♀️ Nå deler vi lite personlige ting på FB. Jeg deler noe bilder av meg ellers kun hobby relatert. Ingen av oss har delt bilder av oss to sammen heller. Men det er ingen historikk bak oss som deres. Du sa han ikke var utro, men var han emosjonelt utro eller noe siden du reagerer på at han fremstår som singel? Anonymkode: 6c378...c05 Samme her. Han har ingen info utenom forhold med meg og årstallet han er født Anonymkode: 01975...8d3 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #8 Skrevet 24. oktober 2024 Jeg hadde også reagert på dette, og jeg er egentlig ikke noe opptatt av Facebook. Anonymkode: 2fe9c...884 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #9 Skrevet 24. oktober 2024 Ymse meninger skrev (20 minutter siden): Send forespørsel om at dere er gift og se om han aksepterer. Eksen min nektet å ha noe som helst av bilder på veggen, og ble helt desperat da jeg tilfeldigvis tagget han og han hadde glemt å ta på aksepteringsfunksjonen så bildet havna der. Han er dumpa for lenge siden for å si det sånn. Takk for svar. Jeg er ikke aktiv på facebook. Har en konto, men bruker den så og si ikke. Bruker den kun for å sjekke hjemmesider på fritidsaktiviteter o.l. og følge opp på den måten. Jeg har ingen bilder men har allikevel oppdatert som gift for mange mange år siden. Hvordan sender jeg forespørsel om at vi er gift? Mulig jeg er helt dum, men skjønner ikke helt. Anonymkode: 96238...58e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #10 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for svar. Jeg er ikke aktiv på facebook. Har en konto, men bruker den så og si ikke. Bruker den kun for å sjekke hjemmesider på fritidsaktiviteter o.l. og følge opp på den måten. Jeg har ingen bilder men har allikevel oppdatert som gift for mange mange år siden. Hvordan sender jeg forespørsel om at vi er gift? Mulig jeg er helt dum, men skjønner ikke helt. Anonymkode: 96238...58e Jeg ville heller ha tagget ham som #mannenmin eller noe som gjør alt veldig åpenlyst for alle, uten at han involveres. Om du sender forespørsel om at dere er gift kan han bare unngå det og si at han har glemt det, eller si "det er ikke så farlig for meg" om du spør hvorfor han ikke har godtatt det. Han kommer seg lett unna å droppe det. Anonymkode: c0adc...d72
ashley jackson Skrevet 25. oktober 2024 #11 Skrevet 25. oktober 2024 Snakk om 2024-problemer da. Jeg vet ikke engang hva det står på profilen til mannen min, kunne ha sjekket men gidder ikke. Hvorfor? Fordi jeg har et liv utenfor SoMe. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #12 Skrevet 25. oktober 2024 ashley jackson skrev (16 timer siden): Snakk om 2024-problemer da. Jeg vet ikke engang hva det står på profilen til mannen min, kunne ha sjekket men gidder ikke. Hvorfor? Fordi jeg har et liv utenfor SoMe. Men nå har jo tydeligvis mannen til TS ett liv PÅ SoMe. Ett aktivt ett uten kona. Når vi vet at veldig mange idag treffes på nett, så har TS lov å reagere. Selv har jeg i lang tid vært synlig i SoMe pga min hobby, og med ett pent utseende, kan jeg love deg at flere koner hadde hatt godt av å sjekke hva den såkalte mannen sin gjør på nett. Anonymkode: 6c332...867 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #13 Skrevet 25. oktober 2024 Min ex har på sin profil at han er gift. Vi er separert på 6 året. Og han har dame. Jeg har bare tatt bort hva jeg er. Jeg gidde ikke å styre. Og han føler ikke for å skille seg. For meg er det et fet. 🤷♀️ Anonymkode: dc37b...da7
Ymse meninger Skrevet 25. oktober 2024 #14 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 16.54): Takk for svar. Jeg er ikke aktiv på facebook. Har en konto, men bruker den så og si ikke. Bruker den kun for å sjekke hjemmesider på fritidsaktiviteter o.l. og følge opp på den måten. Jeg har ingen bilder men har allikevel oppdatert som gift for mange mange år siden. Hvordan sender jeg forespørsel om at vi er gift? Mulig jeg er helt dum, men skjønner ikke helt. Anonymkode: 96238...58e Du går inn og redigerer profilen din der man fyller inn info. En av linjene er sivilstatus og der kan du sette gift, og "gift med" og så velger man fra vennelista tror eg
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #15 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 14.05): Jeg har reagert litt på minn manns facebook tidligere, men ikke gjort noe nummer av det. Vi har vært sammen i 25 år og er trygg og lykkelig i forholdet, bortsett fra en kort periode hvor jeg var usikker på han da han gjorde noe dumt (ikke fysisk utroskap, men like vondt for det) Dette er nesten 9 år siden, og jeg har ikke nevnt det for han siden vi pratet oss gjennom det, men er noe jeg aldri glemmer. Jeg valgte å gå videre og da tar man ikke slikt opp igjen. Men jeg har reagert tidligere på bildene hans på facebook og lurt på om han ønsker å oppfattes som singel. F.eks viser han frem høyre hånd på en måte som virker naturlig, men som allikevel ikke er det. Han holder et glass med vann opp slik at høyre hånd uten giftering vises. Ingen av oss har brukt gifteringen på ca 15 år så ikke noe han har tatt av seg for dette bildet altså. Men synes allikvel det er noe merkelig. Han vil heller ikke laste opp noe bilde av oss, kun seg selv alene som også er helt greit i og for seg. Dette også fra turer vi har tatt sammen, men han laster kun opp bilder hvor han er alene som jeg har tatt av han. aldri et som er av oss to. Men det jeg nylig oppdaget synes jeg er mer vanskelig. Jeg ser at han har fylt ut "profilen" om seg selv til punkt og prikke..altså hvor han er født/kommer fra, hvilken utdannelse han har tatt, hvor han bor nå...men det aller siste som gjelder sivilstatus er det eneste han ikke har fylt ut. Han har ikke satt det opp at han er gift/er i forhold. Dette merker jeg gjør noe med meg. Hadde han ikke fylt ut det andre så hadde jeg ikke tenkt noe på det, men at han har gitt all informasjon om seg selv bortsett fra at han er gift......er ikke dette merkelig? Jeg lurer på om jeg overtenker eller om jeg har rett som reagerer på dette? Anonymkode: 96238...58e Opplevd lignende ja. Var sammen en fyr i 7 år, la aldri ut noe om oss. Utro så det holdt. Lenge siden han ble en eks. Anonymkode: c5eed...5f2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #16 Skrevet 25. oktober 2024 Dette er ikke akkurat noen trøst, men jeg har akkurat opplevd noen som kunne vært ts sin mann: Jeg er selv gift, og det kommer tydelig frem på min IG. I det siste har en av følgerne mine vært veldig så oppmerksom på hva jeg legger ut på IG, og han har satt i gang samtaler. Der det har vært naturlig å nevne min mann, har jeg nevnt min mann. Men denne fyren har av en eller annen grunn solgt seg inn som singel. "Alene med barna annenhver uke", "er på datemarkedet", "samarbeider godt med ekskona". Hele IG'en hans tyder på at han er singel. Men en dag slumpet han til og fortalte hvor han bodde. Sånn ganske nøyaktig. Og for moro skyld googlet jeg adressen hans, og hva finner jeg da? Jo, en kone selvsagt. Googler henne, og på hennes SoMe-profiler er de godt gift. Helt ferske familiebilder av hele familien, med mannen og barna. Okay, kanskje de er separert? Jeg skjønner ikke greia. Så da jeg i kveld jobbet ganske sent, stakk jeg likså godt innom nabolaget hans på veien hjem (ja, for jeg ble i skikkelig detektivmodus). Ved huset hans står jo da hans bil - og konas bil (på hennes navn). Såpass sent på kvelden var det at hun ikke burde ha vært der dersom de faktisk ikke er sammen. For ekskoner overnatter vanligvis ikke hos eksmennene sine? Jeg er usikker på om jeg skal sende henne en liten heads up eller ei, men dette kan jeg i hvert fall si, ts: det er svært merkelig når én av partene i ekteskapet ikke fremstår som gift. Min opplevelse bare bekrefter at visse mennesker holder på slik. Og hadde jeg vært deg, ts, hadde jeg gravd myyye dypere for å finne ut av sannheten. Anonymkode: 9ec50...640 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #17 Skrevet 25. oktober 2024 En jeg kjenner har personverninnstillinger som gjør at når dama hans tagger han så får ingen opp varsel om det, og det havner ikke på veggen hans. Hun står også med « i forhold med navnet hans», og han bare «i ett forhold». De har avstandsforhold og han liker å ha mulighetene oppe. Anonymkode: 57fa5...61b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #18 Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er ikke akkurat noen trøst, men jeg har akkurat opplevd noen som kunne vært ts sin mann: Jeg er selv gift, og det kommer tydelig frem på min IG. I det siste har en av følgerne mine vært veldig så oppmerksom på hva jeg legger ut på IG, og han har satt i gang samtaler. Der det har vært naturlig å nevne min mann, har jeg nevnt min mann. Men denne fyren har av en eller annen grunn solgt seg inn som singel. "Alene med barna annenhver uke", "er på datemarkedet", "samarbeider godt med ekskona". Hele IG'en hans tyder på at han er singel. Men en dag slumpet han til og fortalte hvor han bodde. Sånn ganske nøyaktig. Og for moro skyld googlet jeg adressen hans, og hva finner jeg da? Jo, en kone selvsagt. Googler henne, og på hennes SoMe-profiler er de godt gift. Helt ferske familiebilder av hele familien, med mannen og barna. Okay, kanskje de er separert? Jeg skjønner ikke greia. Så da jeg i kveld jobbet ganske sent, stakk jeg likså godt innom nabolaget hans på veien hjem (ja, for jeg ble i skikkelig detektivmodus). Ved huset hans står jo da hans bil - og konas bil (på hennes navn). Såpass sent på kvelden var det at hun ikke burde ha vært der dersom de faktisk ikke er sammen. For ekskoner overnatter vanligvis ikke hos eksmennene sine? Jeg er usikker på om jeg skal sende henne en liten heads up eller ei, men dette kan jeg i hvert fall si, ts: det er svært merkelig når én av partene i ekteskapet ikke fremstår som gift. Min opplevelse bare bekrefter at visse mennesker holder på slik. Og hadde jeg vært deg, ts, hadde jeg gravd myyye dypere for å finne ut av sannheten. Anonymkode: 9ec50...640 Du har jo helt klart et crush på denne fyren. Vet mannen din at du stalker en annen på denne måten ? Anonymkode: 11c07...f31 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #19 Skrevet 26. oktober 2024 Sorry ts, mannen din er nok ute etter eventyr med andre damer der ute. Anonymkode: d0e80...034
Vilde78 Skrevet 26. oktober 2024 #20 Skrevet 26. oktober 2024 Dette hadde jeg også reagert på. Mener ikke å fyre oppunder noe her, men jeg vet om bare et par som har oppført seg slik din mann gjør, og de er utro så det holder. Da gjelder det å fremstå som singel på SoMe. Også kan det selvsagt være helt andre grunner, f.eks i ganske nye forhold, så slipper man å slette bilder og minner hvis datingen ikke utvikler seg videre. Men jeg ser ingen god grunn når dere har vært gift så lenge. Da bør man kunne stå for det. Vikle ha prøvd å tagge han i noen felles bilder og/eller ta initiativ til å legge ut "gift med" status. Da får du en innfallsvinkel til å ta praten om han prøver å vri seg unna. Veldig godt poeng dette med at han har fylt ut alt til punkt og prikke unntatt forhold (det er ganske dumt av han, men bra argument for deg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå