Gå til innhold

Eggløsningsslim eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ifølge kalenderen skulle jeg ha eggløsning 6. oktober. Det bruker å være ganske presist. Er i en periode hvor jeg ikke gidder å teste. Jeg hadde eggløsningsslim 7. oktober, så hadde sex både 7 og 8. 

10,11 og 12 oktober hadde jeg plutselig ganske mye av det som lignet på eggløsningsslim igjen. 

I dag hadde jeg litt eggehvite-slim med litt blod i.

Mulig at det bare er start på mens, men da bruker det ikke å svære slim samtidig. Er det en mulighet for at jeg ble befruktet 7-8 oktober og at det som kom etterpå ikke var eggløsningsslim? Kan man ha lignende utflod uten at det har noe med eggløsning å gjøre?

Jeg VET at jeg bare må teste, men har ikke mulighet å kjøpe test i dag og jeg vil bare høre andre erfaringer 😊

Anonymkode: bb150...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100% umulig for noen å vite.

Anonymkode: b0f90...508

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

100% umulig for noen å vite.

Derfor jeg spør om andres erfaringer 😉 Tror såklart ikke noen kan gi meg et faktisk svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Derfor jeg spør om andres erfaringer 😉 Tror såklart ikke noen kan gi meg et faktisk svar.

Så individuelt som eggløsning og slim, fertilitet etc er  så kan man ikke basere seg på andres erfaringer. Noen har aldri eggløsningslim, andre har.. Noen får det flere dager før eggløsning, noen dagen før etc.. Slim i seg selv er ikke en indikator på at kroppen fysisk vil komme til å slippe et egg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så individuelt som eggløsning og slim, fertilitet etc er  så kan man ikke basere seg på andres erfaringer. Noen har aldri eggløsningslim, andre har.. Noen får det flere dager før eggløsning, noen dagen før etc.. Slim i seg selv er ikke en indikator på at kroppen fysisk vil komme til å slippe et egg. 

Nei, basere seg på det er jo en ting. Å ville høre om andre erfaringer alikevel tenker jeg er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...