AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #1 Del Skrevet 24. oktober 2024 Tror jeg har dumma meg litt ut når jeg var hos optikeren. Gikk med på å kjøpe en brillepakke (abonnement) med 3 briller til 350 kr mnd. Men jeg bruker til vanlig kun linser, og synes det er litt ubehagelig å gå med briller. Kan ikke helt se for meg at jeg kommer til å bruke de mye. Samtidig anbefalte han meg å kjøpe lineseabonnement for 750 kr i mnd. Er ikke det veldig dyrt? Hva betaler dere for linseabonnement i mnd? Anonymkode: 865f7...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Har ikke hatt linseabonnement på tjue år. Tar synsundersøkelse og bestiller linser på nett. Mye billigere. Anonymkode: afb5f...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har ikke hatt linseabonnement på tjue år. Tar synsundersøkelse og bestiller linser på nett. Mye billigere. Anonymkode: afb5f...2b3 Ts: Ok, godt å høre. Det er dette jeg også har gjort tidligere, men nå virket det på optikeren som om abonnementet var det eneste alternativet. Er litt irritert over meg selv som er så lett påvirkelig 😫 Anonymkode: 865f7...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 Betaler 329kr i mnd hos brilleland. Ikke mange kronene dyrere enn å bestille linser selv + at jeg får kontroller «gratis» når jeg vil + ekstra linser om jeg har glemt de, skal på ferie e.l. Jeg synes hvert fall det er verdt det.. Anonymkode: 0a508...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå