Déjà vu Skrevet 24. oktober 2024 #1 Del Skrevet 24. oktober 2024 Noen som har tips til nyere dokumentarserie? Tv2, Viaplay, NRK, SVT, DRDK, MAX, Prime Video? Alt av interesse egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 24. oktober 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Har begynt på "Dette er Zodiac" på Netflix. Imdb 7,4. Godt og interessant laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 Zelensky Mannen og hans land på Nrk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
curiosity Skrevet 25. oktober 2024 #4 Del Skrevet 25. oktober 2024 Min ødelagte hjerne på nrk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 25. oktober 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 25. oktober 2024 Capazitet skrev (9 timer siden): Zelensky Mannen og hans land på Nrk curiosity skrev (6 timer siden): Min ødelagte hjerne på nrk. Dette er to dok.-serier jeg faktisk har valgt å ikke se. Men nå skal jeg jammen gjøre det, etter deres anbefaling Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. oktober 2024 #6 Del Skrevet 30. oktober 2024 Leo og de farlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musken Skrevet 31. oktober 2024 #7 Del Skrevet 31. oktober 2024 Freyja Valkyrie skrev (18 timer siden): Leo og de farlige. Støtter denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå