Gå til innhold

Hvorfor er det slik blitt at naturlige negler er mer fyfy enn akryl- og gelnegler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om man har altfra kort til litt lengde så er det mer æsj enn om man har akryl-, gel- eller annet. Hvorfor er det naturlige så ille?  

Anonymkode: d4728...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor har du det fra? 

Anonymkode: c4c99...070

Av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lange, tykke og flotte naturlige negler som jeg steller daglig.

Levd i 55 år og har enda til gode å høre av "folk" at mine negler er fy-fy. 

Anonymkode: cf757...9e0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Av folk.

Tror ikke jeg noe på, ingen som sier slik, har vært negltråder her før,de fleste svarte at naturlige er penest. Mange IRL sier det samme. Er også mer hygienisk og praktisk. Er en del yrker man ikke har lov til å ha fake negler på og. Er fake neglene superlange,ser det bare dumt ut,spør du meg. Og hvorfor slik oppheng i negler??  -Et menneske består så mye mer enn bare negler! Er vel ikke det første en legger merke til ved et mennesket. Når jeg snakker med mennesker ser jeg dem inn i øynene,ikke på neglene. Øyne,ansikt,hår,og resten av kroppen,klær,og om mennesket du snakker mer har fin personlighet,humør,humor kommunikasjon,energi osv osv...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lange, naturlige negler, ofte med farge. Får komplimenter, har aldri hørt noe negativt. 

På tærne har jeg gelnegler, og farge, satt i salong. Får komplimenter, har aldri hørt noe negativt. 

Synes alt er fint jeg, så lenge neglene er pent laget, og velstelte. Billig akryl ser ikke bra ut. 

Anonymkode: dd0f5...02c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Av folk.

Hva slags folk?

Anonymkode: c4c99...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fint når neglen buer utover. Naturlig er finest, synes jeg :) 

Anonymkode: e167e...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne tråden du tenker på, TS? 

I så fall er min mening at naturlige negler i utgangspunktet er penest, men de naturlige neglene i den videoen buet seg veldig mye og minnet om klør. De hadde vært fine om de var en del kortere, men kombinasjonen av den kraftige buen og lengden ble ikke bra etter min smak. (Jeg synes forresten heller ikke at det ferdige resultatet i videoen var fint, det var noe ved den ferdige neglen som ble feil for meg.)

Men de naturlige, buede var likevel mye finere enn en del kjempelange, spisse kunstige negler jeg har sett bilde av, som ser ut som de er tegnet med linjal. 

Anonymkode: e6d48...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...