AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Singel eller i forhold, med eller uten partner? Anonymkode: 31008...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Nei. Gift småbarnsmor. Har mer enn nok med meg og oss, ingen behov for ekstra oppmerksomhet 😂 Anonymkode: 5d5eb...df0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Nei Anonymkode: c9fd2...e44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Nei. Singel og ingen interesse av slik oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Virkelig ikke. Anonymkode: e2f53...59e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober Tja. Men sexy for meg er ikke sikkert sexy for deg. Jeg liker å kle meg klassisk. Men liker ikke å vise kløft. Aldri likt. Men er glad i mote og liker å skille meg litt ut. Uten å vise så mye kropp. Anonymkode: e902b...951 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 24. oktober #7 Del Skrevet 24. oktober Skal pynte meg ja. Noen ganger er pynting sexy, andre ganger mer klassisk. Har ikke noen spesiell plan om å se sexy ut, bare fin. Og ikke for å tiltrekke meg noen men fordi det er klart flest hverdager så gøy å stase seg opp ekstra en sjeldne gang. Synes f.eks det er utrolig trist at den nydelige bunaden brukes bare et par ganger i året. Men, det er ikke julebordantrekk altså 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober 1 måned før termin er ikke sexy det som står i hodet mitt når jeg skal på julebord 😅 Anonymkode: d69df...1c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #9 Del Skrevet 24. oktober Nei, velger bukse og ikke så stivpynta Sexy er noe jeg gjør hjemme for mannen, lårkort og annet som vi koser oss med. Anonymkode: d076b...394 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #10 Del Skrevet 24. oktober Skal pynte meg, men jeg går, så absolutt, ikke for sexy Anonymkode: 1e8e5...46a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 24. oktober #11 Del Skrevet 24. oktober Skal i et med og et uten partner. Jeg synes ikke det folk flest mener er sexy er sexy. Jeg liker å kle meg elegant, og å kle meg utfordrende driver jeg ikke med av respekt for både meg selv og han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #12 Del Skrevet 24. oktober nope - jeg kler meg for meg, ikke for andre, alltid gjort. Å spille på sex i noen form er en uting både formenn og kvinner slikjeg ser det, opnåelse kommer av egenskaper, ikke av utseende. Anonymkode: f2d95...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 24. oktober #13 Del Skrevet 24. oktober Nei, har planer om å kle meg pent, men kløft blir det alltid, men regner ikke det som sexy, men mer vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #14 Del Skrevet 24. oktober Om det er snakk med julebord med jobben, kler man seg ikke "sexy" (med mindre man er 18 år og ikke forstår sosiale spilleregler enda). Anonymkode: a3e03...6fb 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #15 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Om det er snakk med julebord med jobben, kler man seg ikke "sexy" (med mindre man er 18 år og ikke forstår sosiale spilleregler enda). Anonymkode: a3e03...6fb Merkelig påstand! Skal det liksom ikke være lov å kle seg sexy når en er over 18 år nå da.. Du har ikke mye peiling på hav som foregår på jobbjulebord i hvert fall 😅 Anonymkode: 403ef...310 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #16 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Om det er snakk med julebord med jobben, kler man seg ikke "sexy" (med mindre man er 18 år og ikke forstår sosiale spilleregler enda). Anonymkode: a3e03...6fb Hva som er "sexy" er jo individuelt. Jeg synes ikke minst mulig klær er sexy f.eks., og man kan være sexy uten å ha kroppsdeler på vift. En kroppsnær fasong kan være sexy i mine øyne. Kvinner kan også være sexy i dress. Nå er jeg kvinne selv da, og noen menn synes kanskje noe er sexy, men som jeg ville kalt "tacky". For å svare både deg og HI: Jeg kler meg ikke i en søplesekk eller noe formløst eller uflatterende for å unngå å være sexy på julebord (jobb eller privat). Jeg likte å kle meg pent og flatterende før jeg traff mannen og fikk barn, og det har ikke endret seg. Jeg liker å føle meg fin i klærne mine, og synes det er gøy å pynte seg ekstra til visse anledninger. Anonymkode: 09857...f35 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #17 Del Skrevet 24. oktober Sam Fox skrev (55 minutter siden): Nei, har planer om å kle meg pent, men kløft blir det alltid, men regner ikke det som sexy, men mer vanlig. Noen forbinder for eksempel et litt kortere skjørt en vanlig med noen fine strømper til som "litt sexy"? Anonymkode: 31008...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #18 Del Skrevet 24. oktober Nei. Jeg har aldri noen sinne, verken som singel eller samboer, hatt noe som helst ønske om å fremstå som "sexy" for kollegaene mine. Anonymkode: 189c3...b5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 24. oktober #19 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen forbinder for eksempel et litt kortere skjørt en vanlig med noen fine strømper til som "litt sexy"? Anonymkode: 31008...01d Dem om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #20 Del Skrevet 24. oktober Skal kle meg pent og classy på julebordet.. pynte meg skikkelig Så.. Skal jeg kle meg helt naken sammen med kollegaen min etterpå 🤩😂 Anonymkode: 6e026...780 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå