AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Har lyst å male soverommet. Likte veldig godt dark teal. Dere som er flinke med farger, hva hadde passet til? Tenkte én mørk vegg, redd det kan bli veldig mørkt ellers Anonymkode: 2bc1f...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Her er fargen Anonymkode: 2bc1f...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Smooth white Evening green Minty breeze Tender green Space Soothing beige Anbefaler at du finner farge som fungerer til hvitfarge på listverk. Dvs har du standard bomull, så ikke velg en for kald farge. Anonymkode: 8fe1b...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Gjær da ingenting at det er mørkt på et soverom. Aldri sovet så godt som da jeg malte hele soverommet mørkt, så det har jeg hatt siden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Hvis du vil ha tilsvarende men ha alle vegger like, uten at følelsen blir for tung, så se på Free spirit og evening green. Evening green er virkelig nydelig. Jeg syns personlig det er finest og lunest når alle veggene er like. Anonymkode: 8fe1b...ce6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober Rosa, oransje, og gul er komplimenterende farger til teal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 24. oktober #7 Del Skrevet 24. oktober Fargekartet som har dark teal i seg har en veldig fin måte å finne matchende farger på, husker ikke helt, men går du vannrett passer de på den ene måten, og loddrett på en annen måte 🤪https://issuu.com/jotundekorativ/docs/jotun_lady_-__det_nye_fargekartet_2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Smooth white Evening green Minty breeze Tender green Space Soothing beige Anbefaler at du finner farge som fungerer til hvitfarge på listverk. Dvs har du standard bomull, så ikke velg en for kald farge. Anonymkode: 8fe1b...ce6 Jeg anbefaler å droppe hvitt listverk i sin helhet. Mal heller Luster, vindu og dører i samme farge som hva enn man har på veggen. Det kan også bli veldig pent om man har veggfargens kontrastfarge på vindu og dører. Eller teal på alle vegger, og en lysere farge på tak, vindu og dører. Det krever at man er veldig nøye med at fargene passer til hverandre. To farger som passer godt til teal er enten lyseblå (sjekk Pure and originals summer skies) eller en varm rosafarge (f.eks coy blush eller pale terracotta). Selv hadde jeg organic green og devine sammen på soverom, det så veldig bra ut. Men skulle ønske jeg gikk for noe enda modigere. Anonymkode: d0ef7...243 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #9 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg anbefaler å droppe hvitt listverk i sin helhet. Mal heller Luster, vindu og dører i samme farge som hva enn man har på veggen. Det kan også bli veldig pent om man har veggfargens kontrastfarge på vindu og dører. Eller teal på alle vegger, og en lysere farge på tak, vindu og dører. Det krever at man er veldig nøye med at fargene passer til hverandre. To farger som passer godt til teal er enten lyseblå (sjekk Pure and originals summer skies) eller en varm rosafarge (f.eks coy blush eller pale terracotta). Selv hadde jeg organic green og devine sammen på soverom, det så veldig bra ut. Men skulle ønske jeg gikk for noe enda modigere. Anonymkode: d0ef7...243 Jeg er helt uenig, syns det blir for tungt. Liker hvite lister/karmer som bryter. Anonymkode: 8fe1b...ce6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #10 Del Skrevet 24. oktober Gull! Man kan jo ha en gullvegg eller to, eller? 🤓 Anonymkode: 80a43...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober Jeg syns mørk brun er en kul kombinasjon med Dark Teal. Anonymkode: 55ff3...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #12 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns mørk brun er en kul kombinasjon med Dark Teal. Anonymkode: 55ff3...b05 TS presiserte jo at h*n ikke ville ha det mørkt.. Anonymkode: 8fe1b...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #13 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 19.53): TS presiserte jo at h*n ikke ville ha det mørkt.. Anonymkode: 8fe1b...ce6 Så da er det ulovlig å forslå en fin kombinasjon? TS klarer nok helt fint selv å se bort i fra mitt innlegg, hvis ikke hun liker det, helt uten din hjelp. Anonymkode: 55ff3...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå