Gå til innhold

Hvorfor trykker du ikke "likes" på ei attraktiv kvinne på facebook?

Barbiebabe

Anbefalte innlegg

Jeg har flere ganger lagt merke til at smell vakre kvinner ikke får så mange komplimenter og likes som ei som ikke ser noe særlig fin ut på facebook, den mindre attraktive kvinnen får massevis av komplimenter over hvor fin hun er, når hun helt åpenbart ikke er det,er det fordi den  attraktive damen en trussel i dine øyne ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første : Hva folk syntes er attraktivt er subjektivt. Det blir for dumt å si at kvinner som er mindre pene i dine øyne ikke burde få komplimenter. For noen så kan de være verdens vakreste selvom du ikke syntes det. Igjen, det er bare subjektivt. Med det sagt så kommenterer jeg aldri noe som helst på facebook. Er det ikke bare desperate folk som gjør slikt? "SÅÅÅÅ PEN DU ER" i kommentarfeltet skriker jo bare ren desperasjon.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker ikke like basert på utseende. En selfie foran speilet er uinteressant, uavhengig av hvordan personen på bildet ser ut. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brainstorm skrev (23 minutter siden):

Jeg trykker ikke like basert på utseende. En selfie foran speilet er uinteressant, uavhengig av hvordan personen på bildet ser ut. 

Hvorfor trykker du ikke likes basert på utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbiebabe skrev (39 minutter siden):

Jeg har flere ganger lagt merke til at smell vakre kvinner ikke får så mange komplimenter og likes som ei som ikke ser noe særlig fin ut på facebook, den mindre attraktive kvinnen får massevis av komplimenter over hvor fin hun er, når hun helt åpenbart ikke er det,er det fordi den  attraktive damen en trussel i dine øyne ? 

Hvorfor skal jeg trykke "like" på en random kvinne på Facebook? Jeg gir komplimenter til mine venninner, siden jeg kjenner dem og bryr meg om dem. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbiebabe skrev (4 minutter siden):

HVORFOR skal man trykke "like" i det hele tatt? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barbiebabe skrev (1 time siden):

Fordi utseendet sier null og nada om en person? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange likes man får handler vel mest om hvor bred din slekt og venne sirkel er. Nære slektninger og venner i en omgangskrets føler de må like bildet ditt. 

Kjenner ei med 3000 fb venner som får maks 20 likes, grunnet personen har ikke slekt og nære venner de er kun tilfeldige personer og personen har ikke status. 

Den personen Jeg kjenner som fikk mest likes har stor familie på både egen og mannens side og har opparbeidet seg en viss status i nærsamfunnet. Så det spørs helt om folk føler de må eller får noe ut av å trykke like. Mye rumpekyssere trykker like. Det er jo også de veldig godt likte personer, som er litt morsomme som får mange likes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være pen gir ikke masse komplimenter. Det virker som folk er redd/misunnelig for å si noe i den retningen. Men jeg har kun erfaring med virkeligheten og ikke bilder på nett da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler nok mest om nære bekjentskap og om du er bekjent med de tilfeldige som har lav toleranse til å like og kommentere uansett, for jeg ser masse pene kvinner jeg kjenner og vet av få både komplimenter og likes i massive mengder for vår alder hvor de fleste har forlatt fb.

Det er ei veldig pen kvinne i byen min som jeg husker fikk en lavmælt megde sammenlignet med at hun ser utrolig vakker ut. Virket som det handlet om at hun hadde liten sirkel av bekjente, å jeg dømmer ikke det, er selv lik og får sånn 5 likes om jeg er heldig. 

Hørte aldri rykter om henne, bare at folk sa hun var pen. Nevner det i tilfelle noen tenker alle var sjalu og hevnlystne eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbiebabe skrev (På 24.10.2024 den 10.51):

Fordi det er overfladisk svada. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbiebabe skrev (På 24.10.2024 den 10.15):

Klikker aldri likes på selfier uansett utseende. Fôrer ikke slike behov.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiveLaughLearn skrev (På 29.10.2024 den 7.28):

Hvor mange likes man får handler vel mest om hvor bred din slekt og venne sirkel er. Nære slektninger og venner i en omgangskrets føler de må like bildet ditt. 

Kjenner ei med 3000 fb venner som får maks 20 likes, grunnet personen har ikke slekt og nære venner de er kun tilfeldige personer og personen har ikke status. 

Den personen Jeg kjenner som fikk mest likes har stor familie på både egen og mannens side og har opparbeidet seg en viss status i nærsamfunnet. Så det spørs helt om folk føler de må eller får noe ut av å trykke like. Mye rumpekyssere trykker like. Det er jo også de veldig godt likte personer, som er litt morsomme som får mange likes. 

Det har du helt rett i.

Endret av Carmen67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...