AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Hva foretrekker dere og hvorfor? Anonymkode: b510a...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober Frittstående. Mer effektiv utnyttelse av plass, større kjøleskap. Enklere ved reparasjon eller utbytte også. Anonymkode: 4056c...4ee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober Frittstående, mindre styr når det må byttes. Anonymkode: fda93...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Integrert. Penere flater, ser mer ryddig ut. Anbefaler kjøleskuffer, veldig oversiktlig og ikke så monstrøst som høyskap. Anonymkode: 274a5...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasubandhu Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober Frittstående, bedre utnyttelse av plass, passer for kjøleskap magneter, mye lettere den dagen du må bytte kjøleskap igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Frittstående, mindre styr når det må byttes. Anonymkode: fda93...2a2 Nope, gikk fort å bytte når jeg skulle bytte😅 Anonymkode: 14d01...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 24. oktober #7 Del Skrevet 24. oktober Frittstående fordi jeg gjerne vil ha et bredere og dypere skap enn det som er mulig når man har integrert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober liten kjøkken og åpen kjøkkenløsning = integrert kjøleskap. stort kjøkken i et eget rom = frittstående dobbelt kjøleskap. Føler at valget er egentlig veldig enkelt. Anonymkode: cbb9c...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #9 Del Skrevet 24. oktober Har integrert nå, lite kjøkken. Fungerer fint, ser ryddig ut. Men liten frys, det er ulempen. Anonymkode: 8fad9...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #10 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva foretrekker dere og hvorfor? Anonymkode: b510a...650 Kan du definere hva du mener med integrert? Der finnes nisjer som man setter kjøleskapet inn i og der finnes nisjer der man setter på samme innredning som på kjøkkenet utenpå kjøleskapsdøren. Begge deler omtales som integrert. Anonymkode: b0a0b...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 24. oktober #11 Del Skrevet 24. oktober Hadde alt integrert. Nydelig og fint til oppvaskmaskinen gikk. Da kan man ikke velge fritt, må nesten være noe som står i stil. Så stemmer på frittstående. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 24. oktober #12 Del Skrevet 24. oktober Frittstående. Jeg har integrert nå og det irriterer meg daglig nå som jeg egentlig trenger å bytte det ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Del Skrevet 24. oktober Integrert, ser finere ut, vil ha høy standard Anonymkode: d0af8...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #14 Del Skrevet 24. oktober har integrert og frittstående i tillegg på vaskerommet fordi det er så lite plass i det på kjøkkenet, skulle tenkt mer over det når vi tegnet nytt kjøkken. Anonymkode: 15438...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 24. oktober #15 Del Skrevet 24. oktober Frittstående Vanskelig å bytte eier reparere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 24. oktober #16 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Integrert, ser finere ut, vil ha høy standard Anonymkode: d0af8...bfb Det er ikke noe problem å få høy standard med frittstående skap! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #17 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nope, gikk fort å bytte når jeg skulle bytte😅 Anonymkode: 14d01...e6c Det gikk enda fortere for oss. Vi bare tokk ut det gamle og dytte inn det nye. Vips ferdig. Anonymkode: fda93...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #18 Del Skrevet 24. oktober Stor pike skrev (34 minutter siden): Hadde alt integrert. Nydelig og fint til oppvaskmaskinen gikk. Da kan man ikke velge fritt, må nesten være noe som står i stil. Så stemmer på frittstående. Integrert oppvaskmaskin er jo bare en kjøkkenskapdør? Man står da fritt til å velge hvilken som helt oppvaskmaskin da? Anonymkode: 747c4...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfi Skrevet 24. oktober #19 Del Skrevet 24. oktober Savner frittstående. Hver eneste dag Mye bedre plass i de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #20 Del Skrevet 24. oktober Har du et relativt stort kjøkken er det praktisk å ha matchende fullt kjøleskap og fullt fryseskap. Kjøpte en pen variant som jeg syns ser bra ut på mitt kjøkken. Anonymkode: accc4...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå