Gå til innhold

flere som har fri idag og har planer om å gjøre myyyye...?motivere hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og koser meg med kaffe og internett, før jeg begynner å rydde og vaske litt. Syns det er tungt å komme i gang, for det er så mye jeg vil skal gjøres. Ofte ender det opp med at hele dagen har gått og jeg knapt har gjort noe. Hvordan motiverer du deg? 

Anonymkode: b9c7e...3ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan starte med å sette alarm på 15 min og rydd i et kvarter. Så ser du hvor langt du kommer på såpass overkommelig tid.

Anonymkode: f9b77...8d8

Skrevet

Jeg motiverer meg med å skrive en liste over ting jeg skal gjøre. Og gjerne dele det i små deler.

F.eks i stedet for å skrive "rydde" så kan jeg skrive "rydde stua", "rydde badet" osv. 

For deretter å kunne stryke over tingene når de er gjort, det synes jeg er motiverende. 

Noen ganger kan det faktisk være kjekkere å ha listen med penn og papir, det er liksom litt mer stas å stryke ut med en penn enn på PCen.

Anonymkode: f5202...77e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sett på musikk og legg mobilen langt vekk, helst på lading så den sitter fast i veggen 😄 Sett av 30 min på slutten av dagen til å slappe av før middagslaging etc. da har du noe å glede deg til. Tenk så deilig å sette seg ned da og vite hvor mye du har fått gjort! 

Skrevet

Jeg har også fri i dag, skal reise bort i helga og har fått begynt å pakke. Fått ryddet en del av det som må ryddes i dag, men fortsatt litt å holde på med😅

Anonymkode: aa351...7dc

Skrevet
Anononyma skrev (3 timer siden):

Sett på musikk og legg mobilen langt vekk, helst på lading så den sitter fast i veggen 😄 Sett av 30 min på slutten av dagen til å slappe av før middagslaging etc. da har du noe å glede deg til. Tenk så deilig å sette seg ned da og vite hvor mye du har fått gjort! 

Det var lurt :) 

Anonymkode: b9c7e...3ea

Skrevet

Man MÅ ikke gjøre noe fordi om man har fri. Av og til så bruker jeg dagen på meg selv og bare slapper av. DET er sunt! 

Anonymkode: e368a...6e4

• Liker 1
Skrevet

Rydder,organiserer, planlegger og vasker det jeg har mulighet til 🙂 STÅ PÅ! Godt for sjelen å få ordnet litt i huset også, når en kan og er motivert til det

Anonymkode: b2ec6...5ef

Skrevet

Her ble det kun vasket en maskin med tøy og hengt ut i finværet. Ellers kjørt en runde med oppvaskmaskinen og ryddet litt etter middag.

Anonymkode: 9517f...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...