Gå til innhold

flere som har fri idag og har planer om å gjøre myyyye...?motivere hverandre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sitter og koser meg med kaffe og internett, før jeg begynner å rydde og vaske litt. Syns det er tungt å komme i gang, for det er så mye jeg vil skal gjøres. Ofte ender det opp med at hele dagen har gått og jeg knapt har gjort noe. Hvordan motiverer du deg? 

Anonymkode: b9c7e...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan starte med å sette alarm på 15 min og rydd i et kvarter. Så ser du hvor langt du kommer på såpass overkommelig tid.

Anonymkode: f9b77...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg motiverer meg med å skrive en liste over ting jeg skal gjøre. Og gjerne dele det i små deler.

F.eks i stedet for å skrive "rydde" så kan jeg skrive "rydde stua", "rydde badet" osv. 

For deretter å kunne stryke over tingene når de er gjort, det synes jeg er motiverende. 

Noen ganger kan det faktisk være kjekkere å ha listen med penn og papir, det er liksom litt mer stas å stryke ut med en penn enn på PCen.

Anonymkode: f5202...77e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på musikk og legg mobilen langt vekk, helst på lading så den sitter fast i veggen 😄 Sett av 30 min på slutten av dagen til å slappe av før middagslaging etc. da har du noe å glede deg til. Tenk så deilig å sette seg ned da og vite hvor mye du har fått gjort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også fri i dag, skal reise bort i helga og har fått begynt å pakke. Fått ryddet en del av det som må ryddes i dag, men fortsatt litt å holde på med😅

Anonymkode: aa351...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anononyma skrev (3 timer siden):

Sett på musikk og legg mobilen langt vekk, helst på lading så den sitter fast i veggen 😄 Sett av 30 min på slutten av dagen til å slappe av før middagslaging etc. da har du noe å glede deg til. Tenk så deilig å sette seg ned da og vite hvor mye du har fått gjort! 

Det var lurt :) 

Anonymkode: b9c7e...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Man MÅ ikke gjøre noe fordi om man har fri. Av og til så bruker jeg dagen på meg selv og bare slapper av. DET er sunt! 

Anonymkode: e368a...6e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rydder,organiserer, planlegger og vasker det jeg har mulighet til 🙂 STÅ PÅ! Godt for sjelen å få ordnet litt i huset også, når en kan og er motivert til det

Anonymkode: b2ec6...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her ble det kun vasket en maskin med tøy og hengt ut i finværet. Ellers kjørt en runde med oppvaskmaskinen og ryddet litt etter middag.

Anonymkode: 9517f...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...