Gå til innhold

Forespørsler på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig tatt i bruk Facebook dating, og forstår at man blir lett å finne ellers på Facebook. Får stadig venneforespørsler fra menn som har sett meg der. Hvorfor i all verden gjør de det? Jeg synes det er en uting, og godtar ikke fremmede. Er snakk om menn i 40-50 årene.

Anonymkode: e7161...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dem er sikkert bots og andre kanskje svindlere. Hadde aldri falt meg inn å bruke Facebook dating. Visste ikke at det fantes men det høres jo helt forjævlig ut. 

Men hva er poenget hvis du ikke skal delta?

Anonymkode: 1c538...e7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Noen av dem er sikkert bots og andre kanskje svindlere. Hadde aldri falt meg inn å bruke Facebook dating. Visste ikke at det fantes men det høres jo helt forjævlig ut. 

Men hva er poenget hvis du ikke skal delta?

Anonymkode: 1c538...e7e

Ikke skal delta? Fungerer ikke slik at man skal legge hverandre til. Som oftest er det fra folk man har felles kjente med som sender forespørsler. Facebook dating er samme konseptet som andre datingapper.

Anonymkode: e7161...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har nylig tatt i bruk Facebook dating, og forstår at man blir lett å finne ellers på Facebook. Får stadig venneforespørsler fra menn som har sett meg der. Hvorfor i all verden gjør de det? Jeg synes det er en uting, og godtar ikke fremmede. Er snakk om menn i 40-50 årene.

Anonymkode: e7161...92c

Hvis det er noen trøst, så kan jeg bekrefte at menn i 40-50 årene også får venneforespørsel fra kvinner som har sett oss på Facebook Dating. Kan virke som at noen tror de må være venn for å sende melding…🤔

M51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste forespørslene er nok falske profiler. Scamere kopierer ekte profiler og utgir seg for å være dem. Bare å blokkere. 

Anonymkode: 8f50a...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts; ja det er en uting, og det skyldes nok bare mangel på sosiale antenner. Vi middelaldrende menn er ofte ikke så gode der.  Det er jo bare å avslå forespørselen, og hvis de sender deg melding på FB-dating, så kan du jo bare si klart fra, at du ikke legger til fremmede. 

I prinsippet risikerer du samme greia på andre datingsider. Det er alltid noen som kjenner deg igjen, eller finner deg, og prøver å ta direkte kontakt. Du velger selv hvordan du forholder deg til dem.

Anonymkode: 4dc14...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...