Gå til innhold

Ble du pult i bryllupet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 

Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32

Anonymkode: 74c61...82c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bryllupet nei? Bryllupsnatten ble jo noe annet men var for stressa og travel på dagen. Fikk tatt igjen for det da.

Anonymkode: 56502...5df

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 

Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32

Giftet oss i ett eksotisk land på stranden, så sex når vi stod opp  og sex etter vi hadde sagt ja, i boblebadet! Og sikkert på kvelden etter romantisk middag! Så mye deiligere enn å stresse med å lage til bryllup!

Anonymkode: a3335...0f6

Skrevet

Nei, ble ikke noe sex før 14 dager etterpå.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får håpe det ikke skjer midt i bryllupsfesten...

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, jeg "ble ikke pult", men mannen min og jeg elsket flere ganger på bryllupsnatten.

Du TS bør lære å ordlegge deg!

Anonymkode: 1289f...42e

• Liker 14
Skrevet

Hadde sex i boblebadet på natten etter bryllupsfesten. Begge var stup trøtte, men vi skulle ha sex for å ha det. Jeg har nemlig vært gift en gang før, og da hadde vi ikke sex. Så dette var viktig for meg. ( trodde jeg) 

Hadde skikkelig sex dagen etterpå da vi våknet. 

Kvinne 42.

Anonymkode: d4d76...7a8

Skrevet

Kvinne i siste del av 40-årene her.

Det var da voldsomt som man reagerer på språket fremfor å holde seg til sak. Jeg reagerer ikke på språket i det hele tatt.  Sjelden jeg antar at andre er sjalu, men her mistenker jeg at det er grunnen.

Sex er sunt og avstressende og burde være helt perfekt å få til i løpet av en sånn dag.

Anonymkode: 8785f...6e8

• Nyttig 1
Skrevet

Faktisk ikke. Så her ble jeg ganske skuffet...

Så var det veldig varmt på Bali, så jeg kan jo på en måte forstå det selv om...

• Hjerte 1
Skrevet

Jepp. På gavebordet foran alle gjestene. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg har vært gift en gang men det ble lite action på bryllupsnatten da dagene i forkant og selve dagen var så stressende at vi begge var totalt utslitt og slik tror deg det er mange som har opplevd det😳 Men det ble jo tatt igjen i etterkant og han jeg giftet meg med hadde veldig sans for undertøyet jeg hadde under kjolen så har faktisk blitt brukt ved flere anledninger i ettertid😳

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Sciurus, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gikk hun rundt med lukt og griseriet rennende ut resten av kvelden? 🤢 Hadde i vertfall brukt kondom i så fall..

Anonymkode: f6459...dfa

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

En kompis på spillejobb pulte bruden i en garderobe under bryllupsfesten. Ingen oppdaget noeheldigvis...😆

• Liker 3
Skrevet

Ikke under bryllupet men på bryllupsnatten. Dessuten på morgenen etter. :D

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke sex under bryllupet (tanken slo meg ikke én gang, vi var jo sammen med familie og venner hele dagen), og heller ikke på bryllupsnatta - vi var trøtte og ville heller sove 😊

Anonymkode: 2ac48...7dc

• Liker 2
Skrevet
pantyhoselover skrev (3 timer siden):

En kompis på spillejobb pulte bruden i en garderobe under bryllupsfesten. Ingen oppdaget noeheldigvis...😆

Velbehaget varer 10 minutter, skammen varer 10 år.

Anonymkode: 91da6...f6c

• Liker 1
Skrevet

En ekte faustisk avtale....

Anonymkode: 91da6...f6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du skriver som om det var fra en sexnovelle. Tenner du selv på dette? Er det ikke bedre med slik prat på nakenprat eller lignende steder? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

til hun var full av sæden min.

Bra at det var sæden din da 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...