Gå til innhold

Ble du pult i bryllupet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 

Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32

Anonymkode: 74c61...82c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I bryllupet nei? Bryllupsnatten ble jo noe annet men var for stressa og travel på dagen. Fikk tatt igjen for det da.

Anonymkode: 56502...5df

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 

Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32

Giftet oss i ett eksotisk land på stranden, så sex når vi stod opp  og sex etter vi hadde sagt ja, i boblebadet! Og sikkert på kvelden etter romantisk middag! Så mye deiligere enn å stresse med å lage til bryllup!

Anonymkode: a3335...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får håpe det ikke skjer midt i bryllupsfesten...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg "ble ikke pult", men mannen min og jeg elsket flere ganger på bryllupsnatten.

Du TS bør lære å ordlegge deg!

Anonymkode: 1289f...42e

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex i boblebadet på natten etter bryllupsfesten. Begge var stup trøtte, men vi skulle ha sex for å ha det. Jeg har nemlig vært gift en gang før, og da hadde vi ikke sex. Så dette var viktig for meg. ( trodde jeg) 

Hadde skikkelig sex dagen etterpå da vi våknet. 

Kvinne 42.

Anonymkode: d4d76...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i siste del av 40-årene her.

Det var da voldsomt som man reagerer på språket fremfor å holde seg til sak. Jeg reagerer ikke på språket i det hele tatt.  Sjelden jeg antar at andre er sjalu, men her mistenker jeg at det er grunnen.

Sex er sunt og avstressende og burde være helt perfekt å få til i løpet av en sånn dag.

Anonymkode: 8785f...6e8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke. Så her ble jeg ganske skuffet...

Så var det veldig varmt på Bali, så jeg kan jo på en måte forstå det selv om...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gift en gang men det ble lite action på bryllupsnatten da dagene i forkant og selve dagen var så stressende at vi begge var totalt utslitt og slik tror deg det er mange som har opplevd det😳 Men det ble jo tatt igjen i etterkant og han jeg giftet meg med hadde veldig sans for undertøyet jeg hadde under kjolen så har faktisk blitt brukt ved flere anledninger i ettertid😳

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gikk hun rundt med lukt og griseriet rennende ut resten av kvelden? 🤢 Hadde i vertfall brukt kondom i så fall..

Anonymkode: f6459...dfa

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kompis på spillejobb pulte bruden i en garderobe under bryllupsfesten. Ingen oppdaget noeheldigvis...😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke under bryllupet men på bryllupsnatten. Dessuten på morgenen etter. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sex under bryllupet (tanken slo meg ikke én gang, vi var jo sammen med familie og venner hele dagen), og heller ikke på bryllupsnatta - vi var trøtte og ville heller sove 😊

Anonymkode: 2ac48...7dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pantyhoselover skrev (3 timer siden):

En kompis på spillejobb pulte bruden i en garderobe under bryllupsfesten. Ingen oppdaget noeheldigvis...😆

Velbehaget varer 10 minutter, skammen varer 10 år.

Anonymkode: 91da6...f6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte faustisk avtale....

Anonymkode: 91da6...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du skriver som om det var fra en sexnovelle. Tenner du selv på dette? Er det ikke bedre med slik prat på nakenprat eller lignende steder? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

til hun var full av sæden min.

Bra at det var sæden din da 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...