AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #21 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): samme her, livet mitt ble ødelagt og. Anonymkode: 4111c...663 Bare om du lar det ødelegge deg. Bygg deg opp igjen. Vi heier på deg😊 Anonymkode: 3d498...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trådstarteer Skrevet 25. oktober 2024 #22 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): samme her, livet mitt ble ødelagt og. Anonymkode: 4111c...663 Skjønner at dere begge to føler det sånn per øyeblikk, og muligens en tid fremover. Det blir bedre. Livet er heldigvis langt om man holder seg frisk og rask. Aktivitet, komedier og gåturer/fjellturer hjalp meg veldig mye. Leste en del om narsissisme/personlighetsforstyrrelser som også ga større forståelse for hvorfor disse menneskene er slik, og hvordan jeg kan gå videre. Vil ikke påstå at hun ødela livet mitt. Mer for en liten periode ødela hun min selvfølelse, selvtillit, verdi og livsglede. Dog tillot jeg henne det da jeg så forbi «ondskapen» og trudde hun ville se og forstå hvor god jeg var for henne. Det skjedde aldri, og hele situasjonen har gitt meg god en god lærdom for livet. Nå er jeg bedre, føler meg bra, synes jeg ser bra ut og føler meg som en catch - og kun for min egen del, og ingen andres 🤩🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #23 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 1.30): er det verdt å ta hevn for alt man har blitt utsatt for? jeg så et nyhetsinnlegg nå hvor en person ble fengslet i 2 mnd bare Anonymkode: 4111c...663 Hevn betyr bare for dem at du fortsatt bryr deg.. Hvis du vil ta hevn, så vær helt upåvirket.. Men… Du må tilegne deg all kunnskap du kan få!! Anonymkode: 21444...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #24 Del Skrevet 25. oktober 2024 Trådstarteer skrev (6 timer siden): Skjønner at dere begge to føler det sånn per øyeblikk, og muligens en tid fremover. Det blir bedre. Livet er heldigvis langt om man holder seg frisk og rask. Aktivitet, komedier og gåturer/fjellturer hjalp meg veldig mye. Leste en del om narsissisme/personlighetsforstyrrelser som også ga større forståelse for hvorfor disse menneskene er slik, og hvordan jeg kan gå videre. Vil ikke påstå at hun ødela livet mitt. Mer for en liten periode ødela hun min selvfølelse, selvtillit, verdi og livsglede. Dog tillot jeg henne det da jeg så forbi «ondskapen» og trudde hun ville se og forstå hvor god jeg var for henne. Det skjedde aldri, og hele situasjonen har gitt meg god en god lærdom for livet. Nå er jeg bedre, føler meg bra, synes jeg ser bra ut og føler meg som en catch - og kun for min egen del, og ingen andres 🤩🙏 gjør en del om dagen, jobber (endelig får jeg lov til å jobbe uten å måtte bevise at det ikke er damer der) holder meg fysisk aktiv, trener hver dag, er i form, kroppen er bedre enn noen gang. har lest mye om bpd,narsissisme ol selv, det er veldig veldig omfattende og mye å sette seg inn i. men jeg merker nå at det er ikke noe jeg trenger å lære noe mer om fordi jeg har bestemt meg for å holde sånne mennesker langt unna meg. hun ødela en stor del av livet mitt jo, jeg fikk rulleblad pga henne. pga løgner. jeg fikk ikke dratt i begravelser til nær familie pga henne, jeg gikk glipp av 2 brylluper pga henne. osv osv fikk en lærdom for livet ja. bra du har fått noe positivt ut av det, jeg kjenner jeg er på vei til en mye bedre hverdag selv Anonymkode: 4111c...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #25 Del Skrevet 25. oktober 2024 Om du aner noe sånt før du står i det så STYR UNNA!! Du får livet ødelagt av sånne. Jeg og ungene kom oss "bort" for mer enn 4år siden, men er likevel ikke fri. Alle instanser som skal hjelpe oss ender opp med at de direkte eller indirekte bistår og hjelper narsissisten og vi kommer da ikke i trygghet samme hva vi gjør. Anonymkode: 6ee35...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå