Gå til innhold

narsissist og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det noen som har vært borti det? vært i forhold med noen som har det? og har kommet seg ut av det??

Anonymkode: 4111c...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enni skrev (2 minutter siden):

Jada 

hvordan har du det den dag i dag? og hvor lenge er det siden du kom deg ut av det? og hvor lenge var du i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlykkelig over å slippe å ha personen i mitt liv. Friheten er fantastisk. 

En håndfull år. Er to år siden nå. Ringer på døra eller sender mld via forskjellige kanaler ca annehver mnd nå fordi han jobber på sjøen. Er bare å ignorere og blokkere🤷🏼‍♀️

Endret av Enni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det verdt å ta hevn for alt man har blitt utsatt for? jeg så et nyhetsinnlegg nå hvor en person ble fengslet i 2 mnd bare 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for da får du en meget psyk person etter deg. 

Hev deg heller over det. Det verste de vet er å bli ignorert. Hevner du deg så vet de at de enda har kontroll over deg og dine følelser, og at du bryr deg og tenker på de.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enni skrev (1 minutt siden):

Hev deg heller over det. Det verste de vet er å bli ignorert. Hevner du deg så vet de at de enda har kontroll over deg og dine følelser, og at du bryr deg og tenker på de.

ok skal prøve, jeg blir fortsatt trakkasert 1 år etterpå. jeg får drapstrusler enda. jeg vil gjerne sone 2 mnd for å få dette mennesket banket opp bare så det kan slutte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du enda trakassert og får drapstrusler så har du nok bevis til å få kontaktforbud. 

Sender han mld eller tar kontakt, så svarer du ikke. Bare blokker og ignorer. 

Faren med å terge på seg slike er at man kan ende opp i partnerdrap statistikken. De er hevngjerrige "av natur".

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

er det verdt å ta hevn for alt man har blitt utsatt for? jeg så et nyhetsinnlegg nå hvor en person ble fengslet i 2 mnd bare 

Nei, det er aldri verdt å ta hevn. Da senker du deg ned på deres nivå, og du gir dem oppmerksomhet. Pluss at det kan slå veldig negativt tilbake på deg selv. Har de gjort noe straffbart, anmelder du det. Ser du nevnte drapstrusler i en annen kommentar. Dette kan absolutt anmeldes, og vil sannsynligvis føre til besøks- og kontaktforbud. Selv hvis du ikke kan bevise hva de har gjort, kan din anmeldelse spille inn dersom de senere blir anmeldt for noe lignende.

Ellers er det beste du kan gjøre å bare gi slipp, ignorere, og komme deg videre i livet.

Jeg har vært i forhold med to slike mennesker. Den første fikk virkelig taket på meg psykisk, brøt meg såpass ned at jeg følte meg fullstendig verdiløs. Han byttet meg etter hvert ut, og siden har jeg bare hørt fra ham når han en sjelden gang prøver å manipulere seg til å få noe av meg. ignorerer bare dette. Jeg ga ikke nr. 2 den samme makten, og klarte å holde psyken sånn nogenlunde intakt, men ble fanget i et forhold jeg ikke ønsket å være i i flere år, fordi han kom med trusler hver gang jeg prøvde å avslutte ting, og han var såpass kokko at jeg ikke følte meg sikker på at det "bare" var trusler. Fikk til slutt samlet mot til å komme meg ut, fortsatte å motta trusler av og til i sånn ca halvannet år før det endelig begynte å roe seg. Tok 4-5 år etter brudd før jeg turte å prøve meg i kjærligheten igjen. Blir fortsatt kvalm og svimmel når jeg en sjelden gang tror jeg ser ham, og har fortsatt skjult adresse i frykt for at han skal dukke opp på døra her, men ellers tenker sjeldent på ham. Det meste går over etter hvert, om det er til noen som helst trøst.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å tåle noen ukers fengsel er én ting, for den verste straffa er å få noe på rullebladet og kanskje bli utestengt fra yrket sitt. 

Anonymkode: f4be3...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er1. Alle har borderline og er narsissister og psykopater. Så der skyter du deg selv i foten gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, dessverre opplevd dette med min suste ekskjæreste. Spring, spring og atter spring.

Den personen kommer til å suge deg tom for livsvilje og glede. Det verste kommer når de dumper deg og har ny partner logrende og klar utenfor din egen egen leilighet. 

Unner hverken mann eller kvinne å oppleve det helvetet. Eneste positive er at etterhvert vil du se på det som en lærdom og en unik mulighet til selvutvikling for din del.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarteer skrev (4 minutter siden):

Jepp, dessverre opplevd dette med min suste ekskjæreste. Spring, spring og atter spring.

Den personen kommer til å suge deg tom for livsvilje og glede. Det verste kommer når de dumper deg og har ny partner logrende og klar utenfor din egen egen leilighet. 

Unner hverken mann eller kvinne å oppleve det helvetet. Eneste positive er at etterhvert vil du se på det som en lærdom og en unik mulighet til selvutvikling for din del.. 

har ignorert alt. og meldt det inn til etterforsker og politiet. Etter jeg leste den saken om han norske artisten som fikk så liten dom for vold mot ekspartneren sin så fyrer det opp noe i meg.. dette er bare tanker, ingenting jeg faktisk kommer til å ordne, men jeg får skikkelig lyst.. synes det føles bedre å lufte tankene mine enn å sitte å gruble

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarteer skrev (7 minutter siden):

komme til leiligheten min skjer ikke. de er ikke tøffe nok til det, det er bare over meld de tør å si noe så sånn sett er jeg trygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (17 timer siden):

Overlykkelig over å slippe å ha personen i mitt liv. Friheten er fantastisk. 

En håndfull år. Er to år siden nå. Ringer på døra eller sender mld via forskjellige kanaler ca annehver mnd nå fordi han jobber på sjøen. Er bare å ignorere og blokkere🤷🏼‍♀️

Godt beskrevet, skulle trodd vi møtte samme person 😅 han er ikke tilfeldigvis en trønder også, som jobber på båt?😂

Anonymkode: 970c5...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Godt beskrevet, skulle trodd vi møtte samme person 😅 han er ikke tilfeldigvis en trønder også, som jobber på båt?😂

Anonymkode: 970c5...a83

Joda, vi er mange vi😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom nettopp ut av et forhold med en dame som er personlighetsforstyrret. Ble helt drenert av energi og mentalt ødelagt av henne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (På 24.10.2024 den 1.39):

man får ingen meget psyk person etter seg om han ikke kan bruke beina sine vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erixon skrev (45 minutter siden):

Kom nettopp ut av et forhold med en dame som er personlighetsforstyrret. Ble helt drenert av energi og mentalt ødelagt av henne. 

samme her, livet mitt ble ødelagt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (42 minutter siden):

man får ingen meget psyk person etter seg om han ikke kan bruke beina sine vel?

akkurat det jeg tenker og ;]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...