AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hvordan utviklet relasjonen seg og hva skjedde? Hvordan traff du den «nye». Hva gjøre at du «byttet»? Anonymkode: bb3ee...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Del Skrevet 23. oktober 2024 jeg fant en mann som driver med grafitti, ulovlige aktiviteter og er kriminell, 20 år eldre enn meg, men jeg er psykisk syk så jeg skjønner ikke bedre Anonymkode: 1c6a0...fc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): jeg fant en mann som driver med grafitti, ulovlige aktiviteter og er kriminell, 20 år eldre enn meg, men jeg er psykisk syk så jeg skjønner ikke bedre Anonymkode: 1c6a0...fc4 Morsom du! Anonymkode: bb3ee...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg er gift men har falt fullstendig for en mann jeg har kjent i mange år. Det skjedde brått, og det var gjensidig, men ulike årsaker gjør at det er et forhold som uansett ikke er liv laga. Jeg forblir gift. Anonymkode: 34efa...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #5 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg har fått følelser for en kollega. Vi har jobbet sammen noen år og følelsene har vært der ca. halve denne tiden. Først tenkte jeg at dette går over og jeg forblir gift siden ekteskapet mitt uansett er bra (nok). Men nå har ekteskapet skranglet en stund også, så jeg vurderer å gå… Litt for han jeg er forelsket i, men mest for min egen del. Anonymkode: a4f0f...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #6 Del Skrevet 24. oktober 2024 Dette er lengre tilbake i tid, men på den tiden trodde jeg at jeg hadde funnet min store kjærlighet. Var i et forhold som ikke var bra. Psykisk vold, ingen varme eller intimitet. I ettertid tror jeg kanskje ikke at han elsket meg. Han klarte iallefall ikke si de ordene. At jeg i det hele tatt havnet i det forholdet, eller ikke kom meg ut, har mye å gjøre med mitt eget lave selvbilde å gjøre. Samt en enormt kompleks livsituasjon. Vi var i parterapi, ingenting nyttet. Jeg syntes alt var så vanskelig, så bestemte meg for å bare bli en "kald stein". Møtte en mann på en fest, som var det motsatte av han jeg var sammen med. Han var varm, lyttende og og omtenksom. Vi hadde truffet hverandre før, men jeg viste ikke at han var betatt av meg - og hadde vært det i flere år. Vi hadde noen felles interesser, og det førte oss sammen. Hver gang jeg hadde vært sammen med han, følte jeg meg glad, lettere til sinns, sterkere og mer meg selv. Hver gang jeg kom hjem til min samboer, ble jeg tynget ned og følte meg liten og ubetydelig. Jeg ble kjempeforelska, men gjorde aldri noe med det. Men skrev dagbøker, som min samboer snoket i. Han fant ut av det, prøvde plutselig å bli en bedre mann, men da gjorde jeg det slutt og bare noen måneder senere var jeg sammen med den nye mannen. Ikke akkurat noe jeg er stolt over, men du spurte. Jeg og den nye mannen var sammen i 6 år, og det var det fineste forholdet jeg hadde vært i på det tidspunktet. Han var en kjempefin og god mann. Men ville jeg datet han nå? Nei. Tror det stemmer veldig godt, at man bør ha en pause etter et brudd. For å bearbeide det som har skjedd. Selv skulle jeg nok ha brukt tiden på å bygge opp selvtillitten min og få en sunnere selvfølelse. Kanskje ville jeg da sett, at selv om mann nr 2 var en mye bedre mann for meg, så var heller ikke han sunn eller riktig for meg. Jeg løp i armene hans, fordi jeg var så utsultet på kjærlighet og varme, og brydde meg ikke om åpenbare ulikheter. Nå derimot, har jeg funnet den store kjærligheten. Nå har jeg vokst, har selvtillitt. Vet hva jeg ikke vil ha, og hva jeg vil ha. Ingen røde flagg, og kjærligheten er ekte og stødig. Anonymkode: ae0eb...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #7 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg trodde jeg gjorde det. Vi var begge gift og jeg følte vi sjelevenner. At vi hadde noe så nært og fint som ikke kunne være noe annet enn ekte kjærlighet. Jeg gikk fra mannen min før vi gikk til steget å være intime, men så ville han ikke gå fra kona likevel. Eller han skulle, men måtte vente til ditt og datt… Det er noe av det tyngste og vondeste jeg har vert igjennom. Føler meg lurt og det var bare til pass for meg siden jeg ble forelsket og emosjonelt utro mens jeg enda var gift. Han er fortsatt gift med kona flere år etter. Sikker på at han prøver å overtale noen andre til at de er hans livs kjærlighet i akkurat dette øyeblikket. Anonymkode: 97799...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå