Gå til innhold

Hvilke tegn sender menn ut til kvinner de liker og finner attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Gjelder voksne menn

Anonymkode: 49a6a...0ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med min mann opplevde jeg han som veldig "på", helt påskudd, på en annen måte enn andre menn hadde vært. Han smilte mye, viste at han likte å være med meg, han viet liksom ingen andre oppmerksomhet når han var sammen med meg. Han var interessert og ville vite alt om meg, ville vise fram og dele sine interesser for/med meg (f.eks boksamlingen sin - vi elsker bøker begge to), han inviterte til ny date på daten vi var på, veldig opptatt av at jeg hadde det bra, vartet opp og var generelt tilstede. Sendte mange meldinger uten å mase, rask til å svare meg, gav meg komplimenter (men ikke for mange) og var liksom veldig opptatt av hvem jeg var. Snakket om temaer vi begge interesserte oss i, vi hadde lange og gode samtaler. Det er noe med følelsen av å føle seg ordentlig sett.

Han var også flink til å respektere mine grenser. Han turde ikke kysse meg før tredje date, og det var etter at jeg eksplisitt sa at han fikk lov (skriftlig), men at jeg var for sjenert til å ta skrittet selv. Han leste meg veldig godt, men var veldig tydelig på at han likte meg. Han skjønte at det var noe jeg trengte, mye fordi jeg blir fort usikker og sjenert rundt menn. 

Etter det første kysset merket jeg jo hvordan han ikke fikk nok av meg, han elsket å ta, kose og vise hvor fin jeg er. Det er noe med blikket, som han fremdeles har. Et blikk av forelskelse, kjærlighet, begjær, aldri få nok. Jeg tar han i å se på meg sånn helt tilfeldig, som han liksom aldri får nok. Det blikket får meg nesten til å rødme, og i starten av datingen og forholdet vårt turte jeg nesten ikke å se på han, for blikket hans var så intenst. Så enormt mye følelser jeg aldri har opplevd med noen annen mann. Det er som jeg er den eneste i rommet. 

Etter det har vi vært sammen, og han setter meg alltid først hvis vi ikke har stesønnen min (han er selvfølgelig viktigst). Jeg har aldri vært i tvil om hans følelser. Hans søster sier det også, hun har aldri opplevd han slik. Jeg er liksom hans verden, "hans alt".

Endret av SPOCA
  • Hjerte 12
Skrevet

Bilder av penisen sin.

Anonymkode: e04c1...649

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Se ned på kølla. Vise at den er steinhard liksom

Anonymkode: e4741...11f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Må ærlig si at det varierer veldig, og kommer litt an på selvsikkerheten til den enkelte.

Noen kan være direkte og vise interesse med å starte en samtale eller gi komplimenter, andre kan sende noen blikk og andre vil gjemme seg i frykt for å bli avvist på noen som helst måte.

Endret av Bigote
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Liker og finner attraktiv er to helt forskjellige ting. 

Anonymkode: 23af9...08e

• Nyttig 1
Skrevet
SPOCA skrev (4 timer siden):

Med min mann opplevde jeg han som veldig "på", helt påskudd, på en annen måte enn andre menn hadde vært. Han smilte mye, viste at han likte å være med meg, han viet liksom ingen andre oppmerksomhet når han var sammen med meg. Han var interessert og ville vite alt om meg, ville vise fram og dele sine interesser for/med meg (f.eks boksamlingen sin - vi elsker bøker begge to), han inviterte til ny date på daten vi var på, veldig opptatt av at jeg hadde det bra, vartet opp og var generelt tilstede. Sendte mange meldinger uten å mase, rask til å svare meg, gav meg komplimenter (men ikke for mange) og var liksom veldig opptatt av hvem jeg var. Snakket om temaer vi begge interesserte oss i, vi hadde lange og gode samtaler. Det er noe med følelsen av å føle seg ordentlig sett.

Han var også flink til å respektere mine grenser. Han turde ikke kysse meg før tredje date, og det var etter at jeg eksplisitt sa at han fikk lov (skriftlig), men at jeg var for sjenert til å ta skrittet selv. Han leste meg veldig godt, men var veldig tydelig på at han likte meg. Han skjønte at det var noe jeg trengte, mye fordi jeg blir fort usikker og sjenert rundt menn. 

Etter det første kysset merket jeg jo hvordan han ikke fikk nok av meg, han elsket å ta, kose og vise hvor fin jeg er. Det er noe med blikket, som han fremdeles har. Et blikk av forelskelse, kjærlighet, begjær, aldri få nok. Jeg tar han i å se på meg sånn helt tilfeldig, som han liksom aldri får nok. Det blikket får meg nesten til å rødme, og i starten av datingen og forholdet vårt turte jeg nesten ikke å se på han, for blikket hans var så intenst. Så enormt mye følelser jeg aldri har opplevd med noen annen mann. Det er som jeg er den eneste i rommet. 

Etter det har vi vært sammen, og han setter meg alltid først hvis vi ikke har stesønnen min (han er selvfølgelig viktigst). Jeg har aldri vært i tvil om hans følelser. Hans søster sier det også, hun har aldri opplevd han slik. Jeg er liksom hans verden, "hans alt".

Spoca ❤️Dette har du fortjent! Du er et flott menneske, og det finnes ikke rart at mannen din er så glad i deg.

Anonymkode: 160a0...973

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
SPOCA skrev (4 timer siden):

For en drøm å møte på en som din mann❤️ Du er heldig!

Jeg blir også fort usikker og sjenert rundt menn, og trenger mye trygging, så det hadde gjort alt så mye enklere om menn kunne være tydelige og trygge. 

Anonymkode: 8b143...a7b

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er veldig forskjellig. 

Jeg er feks selvsikker så ingen mann har gjort masse ting for å trygge meg. 

Men feks min mann stilte tidlig mange intense spørsmål, som for å kartlegge meg. Han viste også en del usikker adferd, da jeg spurte om han bruker å være sånn i forhold sa han at han aldri har vært sånn før med noen. Han vil ta på meg hele tida når vi er sammen, og melder meg mye når vi ikke er sammen. Han ble tidlig opptatt av dyret mitt og ville det skulle bli glad i ham, og opptatt av om det kunne bli sykt feks. Flørter mye. Deler ting som ikke er lett. Bruker sterke ord om vår forbindelse. Er ydmyk med meg. Han kan se på meg som om hele han blir forandra, det er nesten som han fått et anna ansikt, alt i ham er åpent, jeg blir så berørt av det blikket.

Vi er veldig enig i at det første kysset var en magisk opplevelse. Det var veldig rart, og han kommer tilbake til det hele tida og vil jeg skal bekrefte at jeg opplevde det samme som ham. 

Anonymkode: 9e3aa...088

• Hjerte 2
Skrevet

Ser på de i ekstra 0,2 sekunder.

Anonymkode: cef78...e78

• Liker 2
Skrevet

Jeg sender ikke ut noen signaler til kvinner jeg finner attraktive. Denne maniske interessen for «kroppsspråk» og «tolkning», er nok noe som hører mer hjemme i sex- og samlivspalter i ukeblader og blogger, enn i virkeligheten.

Anonymkode: 862c5...04f

• Nyttig 2
Skrevet

Det er nok litt ulikt fra mann til mann...

Det kommer litt an på hva slags erfaringer de har fra tidligere tror jeg. 

I min bok så varer ærlighet lengst. Alltid ❤️

Skrevet

Viser interesse i samtaler, tar initiativ til møter, byr på seg selv, hvis det er noen du liker så må du jo selvfølgelig vise det til vedkommende 

Anonymkode: be413...2e1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Spoca ❤️Dette har du fortjent! Du er et flott menneske, og det finnes ikke rart at mannen din er så glad i deg.

Anonymkode: 160a0...973

Takk, det var fine ord, det setter jeg pris på. :) 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For en drøm å møte på en som din mann❤️ Du er heldig!

Jeg blir også fort usikker og sjenert rundt menn, og trenger mye trygging, så det hadde gjort alt så mye enklere om menn kunne være tydelige og trygge. 

Anonymkode: 8b143...a7b

Takk, ja, jeg er veldig heldig! :) 

Skrevet

Dette er bare min observasjon og erfaring med mannen min, som jeg også til dels har erfart med andre. 

Sånn ellers i hverdagen:

Mannen min er tullete, kommer med rare spøker og teorier. Litt bessewisser tendens, men ikke på en hoven måte. Smiler og ler mye. Avslappende kroppspråk og holdning. Kontaktsøkende, pratsom, flink til å gi andre oppmerksomhet og vise at han ser de rundt seg. Ingen vansker med å ta litt plass, lage litt leven og skape litt stemning. 

Men, når han er rundt kvinner han interesserer seg for/blir betatt av/forelsket i, endrer han seg helt på alle måter: 

Utviser mye selvsikkerhet som han ikke gjør ellers. Retter seg opp i kroppen/viser på en måte at han har styrke i kroppen?!? Beveger seg roligere, mer behersket - likevel avslappet, men på en annen måte. 

Møter blikket til den han liker, smiler behersket, ser bort på en rolig måte og tar hodet rolig ned (normalt sett hadde han tatt hodet til en av sidene mot noen andre for å prate/lytte).

Blir mindre tullete, færre spøker, mer seriøs. Tar ikke opp plass, lager ikke masse stemning som ellers, men kan komme med en fin spøk, særskilt mot en han vet betyr mye for den andre kvinnen som eks barn, foreldre, søsken etc.

Smiler, prater og oppfører seg på en roligere og mer behersket måte. Mye oppmerksomhet på den han liker og viser interesse med å lytte og spørre, men igjen - behersket og rolig måte, ikke pågående eller overivrig. Flink til å overse andre tilstede, slik som meg 🫤😂😭

Anonymkode: eff2f...49e

• Hjerte 2
Skrevet
SPOCA skrev (På 24.10.2024 den 2.00):

Smelt 🥰 

Et godt tegn på at et forhold vil vare og være et godt og lykkelig forhold er når mannen elsker kvinnen sin så høyt ❤️ Det er til og med forsket på 😃 

Kos dere masse sammen og nyyyyt 

• Liker 1
Skrevet

Flere?

Skrevet

De som er verdt det: er interessert i deg og ditt. Stiller spørsmål og mye bekreftelse/kontakt 

Anonymkode: da0fc...14a

• Liker 1
Skrevet

Det holder jeg for meg selv. 

AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 3.00):

Dette er bare min observasjon og erfaring med mannen min, som jeg også til dels har erfart med andre. 

Sånn ellers i hverdagen:

Mannen min er tullete, kommer med rare spøker og teorier. Litt bessewisser tendens, men ikke på en hoven måte. Smiler og ler mye. Avslappende kroppspråk og holdning. Kontaktsøkende, pratsom, flink til å gi andre oppmerksomhet og vise at han ser de rundt seg. Ingen vansker med å ta litt plass, lage litt leven og skape litt stemning. 

Men, når han er rundt kvinner han interesserer seg for/blir betatt av/forelsket i, endrer han seg helt på alle måter: 

Utviser mye selvsikkerhet som han ikke gjør ellers. Retter seg opp i kroppen/viser på en måte at han har styrke i kroppen?!? Beveger seg roligere, mer behersket - likevel avslappet, men på en annen måte. 

Møter blikket til den han liker, smiler behersket, ser bort på en rolig måte og tar hodet rolig ned (normalt sett hadde han tatt hodet til en av sidene mot noen andre for å prate/lytte).

Blir mindre tullete, færre spøker, mer seriøs. Tar ikke opp plass, lager ikke masse stemning som ellers, men kan komme med en fin spøk, særskilt mot en han vet betyr mye for den andre kvinnen som eks barn, foreldre, søsken etc.

Smiler, prater og oppfører seg på en roligere og mer behersket måte. Mye oppmerksomhet på den han liker og viser interesse med å lytte og spørre, men igjen - behersket og rolig måte, ikke pågående eller overivrig. Flink til å overse andre tilstede, slik som meg 🫤😂😭

Det er flott at du ikke har noen problemer med at han blir tiltrukket av andre enn deg, flere burde vært slik. 😊

Anonymkode: cdfe4...683

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 3.00):

Sånn ellers i hverdagen:

Går det bra med deg?

Anonymkode: 8c9cd...549

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...