Gå til innhold

Liam Payne (one direction medlem)

omno_guest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror mennesker som ikke er helt tafatte skjønner at man spekulerer ikke i sånt når det sitter en knust familie og har mistet sønnen sin, nevøen sin, kanskje broren sin.... vet ingenting om han men får vondt av å tenke på at noen skulle spredd all slags dritt om min bror hvis han døde på en så tragisk måte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasp skrev (6 timer siden):

Tror mennesker som ikke er helt tafatte skjønner at man spekulerer ikke i sånt når det sitter en knust familie og har mistet sønnen sin, nevøen sin, kanskje broren sin.... vet ingenting om han men får vondt av å tenke på at noen skulle spredd all slags dritt om min bror hvis han døde på en så tragisk måte.....

Så enig! Forkastelig og ekkelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasp skrev (9 timer siden):

Helt enig. Det er en trist sak og en knust familie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett videoen? Tror alle er opptatt , selv pårørende å få vite sannheten - istede for å bli holdt for løgn hele livet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

omno_guest skrev (På 28.10.2024 den 11.28):

Har dere sett videoen? Tror alle er opptatt , selv pårørende å få vite sannheten - istede for å bli holdt for løgn hele livet

Nei, klikker aldri på åpenbar clickbait/trolling/konspirasjonsteorier.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...