AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Skrevet 23. oktober 2024 Jeg har siste tiden hatt litt plager med ene hoften/låret. Fra hoftekammen og nedover lang siden av låret har jeg flere punkter som er ganske om når jeg trykker. Jeg kan også merke det litt i hoften når jeg går. Føler jeg er noe "hoven". Er også øm fra samme side mot korsrygg ved trykking. Føler på en måte at den siden er "svakere" enn andre, men det er kun en følelse, foten svikter ikke. Jeg vet at dere ikke kan si hva det er, men kanskje noen har hatt noe lignende og kan si hva det var? Jeg kan gå tur og gå på jobb. Men tenker jo selvsagt på hvordan deg blir om det vedvarer. Samtidig føler jeg at jeg misbruker legeordningen da det ikke gir meg problemer mtp å gå og jobbe. Anonymkode: 503a9...a37
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Skrevet 23. oktober 2024 Ta deg en tur til manuellterapeut, nevrorefleksolog eller naprapat. Kanskje det er noe som er lett å fikse nå og som ikke bør sette seg. Anonymkode: 96790...8e5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Skrevet 24. oktober 2024 Jeg opplevde noen lignende symptomer og fikk påvist hofteartrose. Hadde også av og til noen lynende smerter fra hofta og nedover gjennom låret. Men jeg nærmer meg 60 år. Ikke dumt å ta en tur til legen for en sjekk. Du høres jo heller ikke ut til å være en som sliter ned dørstokken på legekontoret Anonymkode: 60e5e...696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå