AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hvor lenge levde din fra forstadiumet? Har begynt vanndrivende får og prøve å drøye ut ødem litt. Hvor lenge levde hunden din som hjertesyk? Vi er heldigvis tidlig i forløpet men det føles ikke sånn med både svikt, forstadium til lungeødem og høyt blodtrykk. Får god behandling heldigvis men fortsatt. Anonymkode: c8877...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Man kan aldri vite. Noen er stabile på et stadie lenge, andre blir progressive fort. Enden på visa er at det vil til slutt bli en fullstendig svikt - jeg anbefaler alltid mine eiere å tenke på eutanasi (avlive) før det kommer til det punktet hvor de drukner. Anonymkode: be5a2...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #3 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 11.01): Man kan aldri vite. Noen er stabile på et stadie lenge, andre blir progressive fort. Enden på visa er at det vil til slutt bli en fullstendig svikt - jeg anbefaler alltid mine eiere å tenke på eutanasi (avlive) før det kommer til det punktet hvor de drukner. Anonymkode: be5a2...eac Jeg har sett menneske med vann på lungene som får panikk får de ikke får puste så tror jeg kommer til og avlive en stund før det. Jeg vill aldri dra det så langt. Men er redd dyrlegen skal tenke jeg er får rask men jeg er så redd får hunden min skal være redd , ha vondt eller ha nedsatt livskvalitet. Ville du som dyrlege dømt meg får og avlive med engang hunden begynner og hoste? Anonymkode: c8877...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hunden skal ha et godt liv, og ikke måtte leve med å hoste vann. Så nei, ts, jeg ikke se for meg at en veterinær dømmer deg for å tenke på hunden og avlive den. Anonymkode: 5a8d5...48d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå