AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hva er deres erfaring med det? Anonymkode: 8f886...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Del Skrevet 23. oktober 2024 Vi kjøpte en vår/høstdress, akkurat denne til bhg: https://www.babyshop.com/no/no/p/pm-54457-milano-monstret-skalldress-spring-flower-rosa Den har holdt overraskende bra i lett regnvær. Kommer ikke til å kjøpe denne igjen, siden den fort ble altfor klam og tett i mildvær. Men kvaliteten må jeg si har vært bra ellers. Anonymkode: 0f90e...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi kjøpte en vår/høstdress, akkurat denne til bhg: https://www.babyshop.com/no/no/p/pm-54457-milano-monstret-skalldress-spring-flower-rosa Den har holdt overraskende bra i lett regnvær. Kommer ikke til å kjøpe denne igjen, siden den fort ble altfor klam og tett i mildvær. Men kvaliteten må jeg si har vært bra ellers. Anonymkode: 0f90e...c45 Ja, jeg ser den har ganske høy vannsøyle, men også høy pusteevne, så rart ungen ble klam🤔 Anonymkode: 8f886...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #4 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg ser den har ganske høy vannsøyle, men også høy pusteevne, så rart ungen ble klam🤔 Anonymkode: 8f886...3ee Ja, sant! 🫣 Den har funket greit nå når det har vært max 10-12 grader, men når det var ca 15grader + har hun vært klam. Tenker å prøve softshell neste gang, men kanskje i et annet merke (hvis ikke andre har positive erfaringer med kuling sine?).😊 Ellers har jeg ulltøy fra kuling som jeg har vært fornøyd med!😄 Anonymkode: 0f90e...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #5 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, sant! 🫣 Den har funket greit nå når det har vært max 10-12 grader, men når det var ca 15grader + har hun vært klam. Tenker å prøve softshell neste gang, men kanskje i et annet merke (hvis ikke andre har positive erfaringer med kuling sine?).😊 Ellers har jeg ulltøy fra kuling som jeg har vært fornøyd med!😄 Anonymkode: 0f90e...c45 Trodde softshell var klammere. Uansett så tror jeg plagget blir mindre klamt jo lavere vannsøyle. Anonymkode: 8f886...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #6 Del Skrevet 24. oktober 2024 Veldig fornøyd med Kuling sine vinterdresser, parkdresser, fôret regntøy og støvler. Aldri blitt våt og kald i Stavanger vær. Anonymkode: 5936b...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå