Gjest Hårløs Skrevet 26. februar 2006 #1 Skrevet 26. februar 2006 Håper på litt hjelp fra alle dere jenter der ute... Skal fjerne hår på diverse steder på kroppen, type mage/bryst etc. Har forsøkt hårfjerningskrem, men de sorte hårene (hårsekkene) ble værende igjen. Hadde tenkt Velvet Touch å prøve disse. Ganske billig, men fungerer det bra? Har noen erfaringer med dem? Takk for alle svar og god søndag!
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #2 Skrevet 26. februar 2006 Ville ikke brukt penger på Velvet Touch. Jeg prøvde dem. Har ikke spesielt kraftig hårvekst, men brukte ca. en time på å få leggene fine. De ble riktignok helt glatte, men det varte bare ca. et døgn før jeg kjente antydning til hår igjen. Etter to dager burde jeg ta det på nytt igjen. Jeg barberer, må jo gjøre det like ofte, vurderer epilator men har ikke prøvd det før og er redd det gjør for vondt.
Gjest Hårløs Skrevet 26. februar 2006 #3 Skrevet 26. februar 2006 Takk for svar, trioletta... Hva slags Velvet Touch benyttet du på leggene? Den som er beregnet til bikinkanten eller? Takk for svar...
Gjest xio Skrevet 26. februar 2006 #4 Skrevet 26. februar 2006 Jeg har prøvd VT for ansikt. Likte den ikke! Måtte jo skrubbe av halve ansiktet før de usle små dunene forsvant...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 VT ville jeg ikke brukt penger på. Det tar ALTFOR lang tid, og det vokser ut med én gang - det er iallefall min erfaring.
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2006 #6 Skrevet 26. februar 2006 Velvet touch er veldig fin sandpapir...og det kjenner man godt. Ville ikke anbefalt det til noen. Epilator derimot Jeg bruker min en gang i uka, og har hårløse legger hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #7 Skrevet 26. februar 2006 hvilken epilator har du da? gjør det ikke vondt?jeg hadde en på 80-tallet en gang,og den gjorde jævlig vondt.men teknologien har jo gått fremover,så kanskje det ikke er så ille?!
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #8 Skrevet 26. februar 2006 Takk for svar, trioletta... Hva slags Velvet Touch benyttet du på leggene? Den som er beregnet til bikinkanten eller? Takk for svar... ← Heter Violetta, ikke Trioletta, om jeg må be... Vet ikke helt. Brukte den groveste, men det var ikke stor forskjell på dem. Ville uansett ikke brukt noen penger på det.
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2006 #9 Skrevet 26. februar 2006 Velvet touch er veldig fin sandpapir...og det kjenner man godt. Ville ikke anbefalt det til noen. ← Så da kan man like så godt dra innom Byggmakker å kjøpe sandpapir der?
Gjest *Gjest Skrevet 26. februar 2006 #10 Skrevet 26. februar 2006 Så da kan man like så godt dra innom Byggmakker å kjøpe sandpapir der? ← Jeg hadde satset på epilator. Åttitallet eller ikke, de river fortsatt hårene ut av huden da....
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2006 #11 Skrevet 26. februar 2006 Så da kan man like så godt dra innom Byggmakker å kjøpe sandpapir der? ← Ja...man kan vel i grunnen det. Til trådstarter; jeg har en epilator fra Braun, men tror de er rimelig like alle sammen i grunnen. Hvor vondt det gjør kommer an på smertegrensen din. Jeg har vokset legger i mange år, så jeg synes ikke epilator er noe særlig vondt.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #13 Skrevet 27. februar 2006 Selvpiner som jeg er sverger jeg til voks.
prinsessen på erten Skrevet 27. februar 2006 #14 Skrevet 27. februar 2006 Noen som har prøvd den hårfjerningskremen de har på kondomeriet da, som er beregnet for underlivet? Er den bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå