AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Skrevet 23. oktober 2024 Hei. Venninnen min snakket om dette til meg, hun opplevde en sultfølelse i en ukes tid, før det gikk bort. Jeg turte ikke å si noe, for jeg ante ikke hva jeg skulle svare. Er det mulig at magesår som er forårsaket av medikamenter kan gå bort av seg selv? Erfaringer noen? Anonymkode: 696fc...1e2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei. Venninnen min snakket om dette til meg, hun opplevde en sultfølelse i en ukes tid, før det gikk bort. Jeg turte ikke å si noe, for jeg ante ikke hva jeg skulle svare. Er det mulig at magesår som er forårsaket av medikamenter kan gå bort av seg selv? Erfaringer noen? Anonymkode: 696fc...1e2 Leser du bivirkninger så ser du at dette er fullt mulig og absolutt ikke uvanlig, selv med et beskjedent til moderat inntak. Om det går bort av seg selv er umulig å svare på fordi det spørs på alvorlighetsgraden/utbredelsen og hvordan den enkelte kropp klarer å reparere skade, samt at man holder seg unna triggerne. Anonymkode: 67ac8...0fc 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Skrevet 24. oktober 2024 Er veldig vanlig ja. Men jeg har gått på 3600Mg. Ibux for i det hele tatt evne å gjøre noe på jobben de siste 10 årene. Anonymkode: 5ffdf...17b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4 Skrevet 24. oktober 2024 Jeg kan idag ikke bruke Ibux og Paracet fordi pga høyt forbruk så kaster jeg opp med en gang. Bruker kun stikkpiller idag. Så ikke overdriv bruken av dette Anonymkode: 3ca5a...2f5
Fant80 Skrevet 24. oktober 2024 #5 Skrevet 24. oktober 2024 Hadde bekymret meg mer over ting som nyresvikt en et magesår. Paracet og Ibux er absolutt ikke noe man burde ta ofte. Det hjelper ikke på den generelle helsa,humøret eller noe annet. Ser noen tar det som om det var nonstop.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #6 Skrevet 24. oktober 2024 Jeg ble innlagt med blødende magesår og var visstnok et par timer fra å dø. Dette kom mest sannsynlig som en følge av sterke doser Ibux etter en operasjon jeg hadde. Har ikke brukt Ibux før. Men ja, jeg fikk beskjed om å aldri ta Ibux igjen 😅 Anonymkode: b12d8...fff
KristinF Skrevet 24. oktober 2024 #7 Skrevet 24. oktober 2024 Svært sjeldent at det kan gå bort av seg selv. Men jeg skjønte ikke hva sultfølelsen hadde med dette å gjøre??
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #8 Skrevet 24. oktober 2024 Fant80 skrev (4 timer siden): Hadde bekymret meg mer over ting som nyresvikt en et magesår. Paracet og Ibux er absolutt ikke noe man burde ta ofte. Det hjelper ikke på den generelle helsa,humøret eller noe annet. Ser noen tar det som om det var nonstop. Vel, magesår kan også potensielt være dødelig, hvis du er så heldig at du får blødende magesår. Syns det er sjukt at Ibux selges over disk i matbutikk.. Anonymkode: 79663...223 1
Gaia Skrevet 24. oktober 2024 #9 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er veldig vanlig ja. Men jeg har gått på 3600Mg. Ibux for i det hele tatt evne å gjøre noe på jobben de siste 10 årene. Anonymkode: 5ffdf...17b 6 x 600 mg hver dag? Hvordan er det mulig at en lege har foreskrevet så mye? Hvorfor får du ikke annen smertestillende?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #10 Skrevet 24. oktober 2024 KristinF skrev (23 minutter siden): Men jeg skjønte ikke hva sultfølelsen hadde med dette å gjøre?? Sultfølelse kan komme istedenfor smerte, spesielt om såret sitter ned mot tolvfingertarmen. Hadde det selv, ekstrem sultfølelse. Men gikk lang tid her før legene koblet at det var magesår forårsaket av mange år med daglig voltaren, og jeg fikk medisiner for det. De mente jeg bare måtte skjerpe meg og slutte å spise så mye. Gikk opp 30kg på 3 mnd. Anonymkode: 3d219...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå