Gå til innhold

Sært eller hadde du ikke brydd deg? Bestemor overvåker barnebarn på snap.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

For meg høres det veldig spesielt ut. Å overvåke noen eller jevnlig sjekke hvor vedkommende befinner seg høres ut som en usunt mønster

Anonymkode: e72f8...c94

Det virker jo ikke som denne bestemoren har noe ondt i sinne akkurat da, hun liker bare å følge med. Hun bruker det jo ikke til noe, og trakasserer ingen eller noe. Så hva er så usunt med det, at et gammelt menneske sitter og holder seg oppdatert på et kart over slekten sin? Tidsfordriv. Helt harmløst.

Hadde vært noe annet om det var en sykelig sjalu partner som drev og terroriserte kjæresten sin med disse kartopplysningene.

Anonymkode: d9109...042

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mitt barn på maps og det er kun jeg som har tilgang og bare han som har tilgang til å se meg. Hadde ikke tillatt at mitt barn var synlig på andre sin enhet på snap eller annet, hva er vitsen med det? Er bare dreepy at alle du er venner med på snap kan se hvor du er, spesielt i disse tider når man har ungdommer som mangler sunn fornuft og oppdragelse.

Anonymkode: f1379...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært å bruke en funksjon som er der? Haha! Nei vil man hindre det så får man slå av kartet da, ikkje overstyre folk. Jeg følger da alltid med de jeg har mulighet til på snap. 

Anonymkode: 62eca...3d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å klage på overvåking når man selv legger ut info fortløpende på Internett! 

Slutt å dele, så løser det seg

Anonymkode: f3c4a...11e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 19.18):

Altså kartet.

Kort fortalt. Hun bruker ikke snap. Siden hun fikk snap så har hun ikke sendt en eneste snap. Hun vet ikke hvordan det virker. Hun vet ikke hva stories er.

Hun følger et fåtall. Blant annet mine barn.

Hun har skjønt kartet og har innrømmet at hun liker det.

I samtaler oppdager jeg hun vet hvor barna er til enhver tid.

Jeg synes dette er litt merkelig, da hun treffer de maks annenhver måned og ikke er så nær dem.

Jeg ser henne på kartet (hun vet ikke hun vises) og det er sjelden mer enn 2 timer siden hun var på snap. En person som aldri i sitt liv har sendt eller mottar en snap??

Anonymkode: 5b1e5...13c

Du vet du kan velge hvem som skal se snapmap? 

Anonymkode: 55230...376

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min far ser på folk med kikkert fra vinduet. Gamle folk gjør slike ting. Hun er ikke unormal. 

Anonymkode: d8c67...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er barna ettersom du ikke har sørget for at lokasjon ikke er synlig for andre?

Anonymkode: c5f48...93e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 7.30):

Overvåking? Er det det det kalles? Jeg bruker snapkartet ofte, mange ganger om dagen. Syns det føles trygt å godt å se " mine". At de er på jobb å skole. Har aldri overvåket noen, bare en interesse for folk jeg bryr meg om.

Anonymkode: e0589...f54

Hvorfor kan du ikke bare regne med at de er på jobb og skole? Har du noen grunn til å ikke stole på dem?

Anonymkode: 7278c...4bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså kartet.

Kort fortalt. Hun bruker ikke snap. Siden hun fikk snap så har hun ikke sendt en eneste snap. Hun vet ikke hvordan det virker. Hun vet ikke hva stories er.

Hun følger et fåtall. Blant annet mine barn.

Hun har skjønt kartet og har innrømmet at hun liker det.

Jeg synes dette er litt merkelig, da hun treffer de maks annenhver måned og ikke er så nær dem.

Jeg ser henne på kartet (hun vet ikke hun vises) og det er sjelden mer enn 2 timer siden hun var på snap. En person som aldri i sitt liv har sendt eller mottar en snap??

VEEEEEEEL. Nå ligger vel ikke problemet hos bestemor, eller?

Anonymkode: 31036...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 17.36):

Det går ikke an å klage på overvåking når man selv legger ut info fortløpende på Internett! 

Slutt å dele, så løser det seg

Anonymkode: f3c4a...11e

Dette

Ungen her får ikke dele posisjonen sin med andre enn meg. Men jeg sjekker den ikke en gang med mindre jeg har et faktisk behov for å vite hvor hun er, noe som har skjedd en gang. Hun kan også se hvor jeg er. Hun er den eneste som kan se meg.

Anonymkode: 4d6d9...c90

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...