Gå til innhold

Gå imot mannens mening angående silikon? Altså fjerne innlegg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei altså, det kan vel oppfattes som en nedgradering av kroppen, om brystene betyr mye for han? Han sier jo at det er min kropp, og mitt valg, men for meg blir det han sier at du får gjøre som du vil, men jeg vil IKKE at du skal gjøre det, og at han da vil like kroppen min mindre.

Anonymkode: 86f4e...30a

Min søsters mann elsket de store puppene hennes, men da hun begynte å få smerter på grunn av tyngden i dem var han den som la frem at da måtte hun gjøre noe med dette. Han elsker jo henne mer enn store pupper. 

Ekteskapet har ikke blitt skadelidende av at hun tok reduksjon. Om noe fikk hun virkelig bekreftelse på at hun er gift med en klok og god mann som elsker henne, og bryr seg om hvordan hun har det. 

Anonymkode: fd421...703

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken mann foretrekker mindre bryster på partner egentlig? Så lenge han sier at det er du som avgjør, så er det det som er viktig tenker jeg.

Anonymkode: cc44b...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Som overskriften tilsier så gjelder det mannens mening om å fjerne silikoninnlegg eller ikke. Jeg har hatt silikoninnlegg i mange år, og de ble lagt inn flere år etter at vi ble sammen. Men, nå har jeg kommet til at jeg ønsker å fjerne dem, eventuelt med et løft. Jeg luftet tanken for mannen for noen år tilbake, og han svarte at han ville ikke at jeg skulle gjøre det, men det var min kropp, så jeg måtte jo bestemme det selv. 
Slo det fra meg den gangen, men tanken har vært der likevel. Problemet mitt er at jeg føler jeg går mot hans ønske om at de skal være sånn som de er, og kanskje litt usikker på hva slags reaksjon jeg får om jeg velger å gjøre det.

Grunnen til at jeg ønsker å fjerne dem er helsemessig ( tungt for en spinkel kropp og at de burde eventuelt byttes pga alder), men ikke lyst på større heller, for å fylle ut pga aldersendringer. De ser bra ut, så ikke noe galt med utseendet. Men om jeg fjerner dem, vil de jo bli helt annerledes. Mer som ingenting igjen, da jeg gikk fra 70A til en 75C.

Så, er det noen som kan hjelpe meg litt med sine meninger om saken? Tenke utelukkende på meg selv og mine tanker, eller hans ønske om en kone med «flotte pupper»?

Anonymkode: 86f4e...30a

Helsa di er viktigere enn silikonpuppene...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å utsette kroppen sin, en ellers sunn og frisk kropp for fremmedlegemer, implantatet på i utgangspunktet friske bryst, er ikke helt bra. Gammel silikon kan gi alvorlige helseskader. Dyrt, smertefullt, lekkasjer, belastninger på rygg/nakke, migreneplager etc etc. Han har ingenting han skulle ha sagt. 

En eks av meg mobba de små puppene mine. Så ble han sammen med ei ny ei og hun fikk lagt inn silikon (han var muligens pådriver siden Pamela Anderson og TombRaider var idealene hans)  og hun plages den dag i dag med store helseplager pga de. Alt kvinner går gjennom for å tilfredsstille egoistiske menns store dumme ego og hvis de ikke gjør det skal de drive på og håne kropp. 

Anonymkode: 83d29...341

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...