AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Del Skrevet 23. oktober 2024 Som overskriften tilsier så gjelder det mannens mening om å fjerne silikoninnlegg eller ikke. Jeg har hatt silikoninnlegg i mange år, og de ble lagt inn flere år etter at vi ble sammen. Men, nå har jeg kommet til at jeg ønsker å fjerne dem, eventuelt med et løft. Jeg luftet tanken for mannen for noen år tilbake, og han svarte at han ville ikke at jeg skulle gjøre det, men det var min kropp, så jeg måtte jo bestemme det selv. Slo det fra meg den gangen, men tanken har vært der likevel. Problemet mitt er at jeg føler jeg går mot hans ønske om at de skal være sånn som de er, og kanskje litt usikker på hva slags reaksjon jeg får om jeg velger å gjøre det. Grunnen til at jeg ønsker å fjerne dem er helsemessig ( tungt for en spinkel kropp og at de burde eventuelt byttes pga alder), men ikke lyst på større heller, for å fylle ut pga aldersendringer. De ser bra ut, så ikke noe galt med utseendet. Men om jeg fjerner dem, vil de jo bli helt annerledes. Mer som ingenting igjen, da jeg gikk fra 70A til en 75C. Så, er det noen som kan hjelpe meg litt med sine meninger om saken? Tenke utelukkende på meg selv og mine tanker, eller hans ønske om en kone med «flotte pupper»? Anonymkode: 86f4e...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Del Skrevet 23. oktober 2024 Selvfølgelig tenker du bare på deg selv. Det er DIN kropp. Om han elsker deg, elsker han deg uten pupper også Anonymkode: 951b9...020 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 Du kan jo be ham lese seg opp på Breast Implant Disease, og se om han synes det er verdt å gamble på.. Anonymkode: be90c...6c1 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #4 Del Skrevet 23. oktober 2024 Sa han hvorfor han ikke ville du skulle fjerne dem? Min er slik at han er redd for kirurgiske inngrep, så han ville nok raskt svart det samme. Selv om han ikke bryr seg fra eller til hvordan de ser ut. Eller mulig din synes du ser flott ut, og ikke vil ha endring. Og ikke har tenkt et døyt over risikoen ved å beholde. Og du slang det ut en gang, for mange år siden. Hva i alle dager skjedde med å snakke sammen? Anonymkode: b44f9...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #5 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sa han hvorfor han ikke ville du skulle fjerne dem? Min er slik at han er redd for kirurgiske inngrep, så han ville nok raskt svart det samme. Selv om han ikke bryr seg fra eller til hvordan de ser ut. Eller mulig din synes du ser flott ut, og ikke vil ha endring. Og ikke har tenkt et døyt over risikoen ved å beholde. Og du slang det ut en gang, for mange år siden. Hva i alle dager skjedde med å snakke sammen? Anonymkode: b44f9...aa0 Jeg slengte det ikke ut, det var en lengre samtale om det. Men svaret hans var like fullt det samme. Han konkretiserte ikke hvorfor, men det skinte nok litt gjennom at han liker større bryst enn jeg hadde før. Han er nok ikke redd kirurgiske inngrep, da hadde han nok protestert før jeg la dem inn. Han tilbød seg å betale for dem, selv om jeg betalte selv. Så han var nok ganske ivrig på at jeg skulle gjøre det. Anonymkode: 86f4e...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 23. oktober 2024 #6 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du kan jo be ham lese seg opp på Breast Implant Disease, og se om han synes det er verdt å gamble på.. Anonymkode: be90c...6c1 Hvorfor skal han det? Han svarte jo at hun bestemmer selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #7 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg slengte det ikke ut, det var en lengre samtale om det. Men svaret hans var like fullt det samme. Han konkretiserte ikke hvorfor, men det skinte nok litt gjennom at han liker større bryst enn jeg hadde før. Han er nok ikke redd kirurgiske inngrep, da hadde han nok protestert før jeg la dem inn. Han tilbød seg å betale for dem, selv om jeg betalte selv. Så han var nok ganske ivrig på at jeg skulle gjøre det. Anonymkode: 86f4e...30a Der var det flere nyanser enn det var i HI. Hvorfor kommer slikt alltid senere i tråden? Plutselig blir det enda mer, om hvor drøy han er. Noen puppedamer på insta også, kanskje? Uansett. Mannen min liker mitt høyre bein. Hadde det vært helsefarer forbundet med mitt høyre bein, og jeg hadde ønsket å kutte det av selv, så ville han støttet meg fullt ut Så om det faktisk er en ekte tråd - gratulerer med en mann som bryr seg mer om det lille hodet sitt enn deg. Anonymkode: b44f9...aa0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #8 Del Skrevet 23. oktober 2024 Din kropp, ditt valg. Han sa jo også at det var ditt valg. Han bestemmer jo selvsagt ikke over din kropp. Du ønsker å fjerne de. Da gjør du det. Ikke noe poeng i å gjøre det vanskelig. Anonymkode: 85062...004 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #9 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Som overskriften tilsier så gjelder det mannens mening om å fjerne silikoninnlegg eller ikke. Anonymkode: 86f4e...30a Hvorfor har mannens mening noe betydning for hva du gjør med kroppen din? Hilsen mann. Anonymkode: f3d7f...5d9 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #10 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Der var det flere nyanser enn det var i HI. Hvorfor kommer slikt alltid senere i tråden? Plutselig blir det enda mer, om hvor drøy han er. Noen puppedamer på insta også, kanskje? Uansett. Mannen min liker mitt høyre bein. Hadde det vært helsefarer forbundet med mitt høyre bein, og jeg hadde ønsket å kutte det av selv, så ville han støttet meg fullt ut Så om det faktisk er en ekte tråd - gratulerer med en mann som bryr seg mer om det lille hodet sitt enn deg. Anonymkode: b44f9...aa0 Alle har sine preferanser, uten at det skal bety at vedkommende er drøy? Tråden er ekte den, ikke noe trolletråd. Anonymkode: 86f4e...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. oktober 2024 #11 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg luftet tanken for mannen for noen år tilbake, og han svarte at han ville ikke at jeg skulle gjøre det, men det var min kropp, så jeg måtte jo bestemme det selv. Men overtenker du ikke litt rundt dette? Han har sagt at det er din kropp og du bestemmer selv, der hans egen mening egentlig er ubetydeliggjort. Og så klart skal du kunne fjerne silikon hvis det er det du ønsker selv. Så informer han om at du gjør det, og bestill oppdraget. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #12 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor har mannens mening noe betydning for hva du gjør med kroppen din? Hilsen mann. Anonymkode: f3d7f...5d9 Nei altså, det kan vel oppfattes som en nedgradering av kroppen, om brystene betyr mye for han? Han sier jo at det er min kropp, og mitt valg, men for meg blir det han sier at du får gjøre som du vil, men jeg vil IKKE at du skal gjøre det, og at han da vil like kroppen min mindre. Anonymkode: 86f4e...30a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #13 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Som overskriften tilsier så gjelder det mannens mening om å fjerne silikoninnlegg eller ikke. Jeg har hatt silikoninnlegg i mange år, og de ble lagt inn flere år etter at vi ble sammen. Men, nå har jeg kommet til at jeg ønsker å fjerne dem, eventuelt med et løft. Jeg luftet tanken for mannen for noen år tilbake, og han svarte at han ville ikke at jeg skulle gjøre det, men det var min kropp, så jeg måtte jo bestemme det selv. Slo det fra meg den gangen, men tanken har vært der likevel. Problemet mitt er at jeg føler jeg går mot hans ønske om at de skal være sånn som de er, og kanskje litt usikker på hva slags reaksjon jeg får om jeg velger å gjøre det. Grunnen til at jeg ønsker å fjerne dem er helsemessig ( tungt for en spinkel kropp og at de burde eventuelt byttes pga alder), men ikke lyst på større heller, for å fylle ut pga aldersendringer. De ser bra ut, så ikke noe galt med utseendet. Men om jeg fjerner dem, vil de jo bli helt annerledes. Mer som ingenting igjen, da jeg gikk fra 70A til en 75C. Så, er det noen som kan hjelpe meg litt med sine meninger om saken? Tenke utelukkende på meg selv og mine tanker, eller hans ønske om en kone med «flotte pupper»? Anonymkode: 86f4e...30a Ja, fjern dem. De er helseskadelig på mange måter. Anonymkode: 16825...47e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #14 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som overskriften tilsier så gjelder det mannens mening om å fjerne silikoninnlegg eller ikke. Jeg har hatt silikoninnlegg i mange år, og de ble lagt inn flere år etter at vi ble sammen. Men, nå har jeg kommet til at jeg ønsker å fjerne dem, eventuelt med et løft. Jeg luftet tanken for mannen for noen år tilbake, og han svarte at han ville ikke at jeg skulle gjøre det, men det var min kropp, så jeg måtte jo bestemme det selv. Slo det fra meg den gangen, men tanken har vært der likevel. Problemet mitt er at jeg føler jeg går mot hans ønske om at de skal være sånn som de er, og kanskje litt usikker på hva slags reaksjon jeg får om jeg velger å gjøre det. Grunnen til at jeg ønsker å fjerne dem er helsemessig ( tungt for en spinkel kropp og at de burde eventuelt byttes pga alder), men ikke lyst på større heller, for å fylle ut pga aldersendringer. De ser bra ut, så ikke noe galt med utseendet. Men om jeg fjerner dem, vil de jo bli helt annerledes. Mer som ingenting igjen, da jeg gikk fra 70A til en 75C. Så, er det noen som kan hjelpe meg litt med sine meninger om saken? Tenke utelukkende på meg selv og mine tanker, eller hans ønske om en kone med «flotte pupper»? Anonymkode: 86f4e...30a Er det din eller hans kropp? Anonymkode: e9cc5...68f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #15 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det din eller hans kropp? Anonymkode: e9cc5...68f Det er selvsagt min kropp. Men det betyr ikke at partner ikke har meninger om den, gode eller dårlige. Anonymkode: 86f4e...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #16 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hør utelukkende på din egen fornuft her ja! Mannen har ikke en stemme der. Anonymkode: 08cc4...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #17 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg slengte det ikke ut, det var en lengre samtale om det. Men svaret hans var like fullt det samme. Han konkretiserte ikke hvorfor, men det skinte nok litt gjennom at han liker større bryst enn jeg hadde før. Han er nok ikke redd kirurgiske inngrep, da hadde han nok protestert før jeg la dem inn. Han tilbød seg å betale for dem, selv om jeg betalte selv. Så han var nok ganske ivrig på at jeg skulle gjøre det. Anonymkode: 86f4e...30a Han støttet at du opererte deg for hans skyld. Nå vil du ikke lenger tekkes ham, og ønsker å fokusere på helse. Din mann er overfladisk. Ta ut implantatene, du. Lykke til! Anonymkode: f000c...f4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #18 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er selvsagt min kropp. Men det betyr ikke at partner ikke har meninger om den, gode eller dårlige. Anonymkode: 86f4e...30a Hans sexfikserte meninger er ikke relevante for din HELSE!!!! Anonymkode: f000c...f4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #19 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei altså, det kan vel oppfattes som en nedgradering av kroppen, om brystene betyr mye for han? Han sier jo at det er min kropp, og mitt valg, men for meg blir det han sier at du får gjøre som du vil, men jeg vil IKKE at du skal gjøre det, og at han da vil like kroppen min mindre. Anonymkode: 86f4e...30a Sa han at han ville like kroppen din MINDRE? Da hadde jeg kvittet meg både med implantatene og mannen, gitt. Anonymkode: f000c...f4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #20 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sa han at han ville like kroppen din MINDRE? Da hadde jeg kvittet meg både med implantatene og mannen, gitt. Anonymkode: f000c...f4b Nei han sa ikke at han ville like kroppen min mindre. Men det føles ut for meg som at det er det han mener når han sier at det er min kropp og jeg bestemmer, men at han vil ikke at jeg skal gjøre det. Anonymkode: 86f4e...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå