Gå til innhold

Youtube og reklame


male32

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller har dette blitt helt ekstremt nå den siste tiden?

Prøver å se noe, men blir avbrutt nesten hele tiden av reklame. 
Jeg bruker ofte å ha youtube på i bakgrunnen mens jeg lager mat. Må ha lyden ganske høyt for å høre hva som blir sagt. Det er så irriterende når reklamen starter og volumet er dobbelt så høyt. Mens jeg lager mat har jeg ikke mulighet til å justere lydvolumet ned og opp igjen etter reklamen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brave nettleser blokkerer ut reklame, hvertfall for meg

Anonymkode: 104a2...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skaffet meg YouTube premium til slutt og angrer ikke. Holdt på å bli sprø av reklame annenhvert minutt. Har adblock også, men det sluttet plutselig å virke på YouTube selv om det virker andre steder.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker uBlock Origin, det blokkerer annonser på YouTube. 

Anonymkode: abb1e...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa opp all annen streaming, selv netflix og spotify. Betaler for premium som inkluderer youtube music.

Anonymkode: 90e16...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chrome implementerer manifest v3 om dagen, som tar sikte på å fjerne alle adblockere.

I løpet av 2025/2026 vil ingen Chromium-browsere ha mulighet for adblocking via extensions. Det gjelder eksempelvis Chrome, Edge, Vivaldi, Brave og Opera.

For å unngå det kan du bruke Firefox med uBlock Origin. Firefox er en av få gjenlevende nettlesere som ikke brukes Chromium under panseret, og de har sagt de ikke ønsker å implementere manifest v3.

 

 

Anonymkode: f629a...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...