Gå til innhold

Føler meg teit som smilte når psykologen kalte meg snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist time hos psykologen var egentlig mest alvorlig men så sa psykologen noe sånt som:"Du er jo smart så du skjønner jo at xxxx" og da klarte jeg ikke la være å smile og jeg føler meg helt teit nå i ettertid... Lurer også veldig på hvordan psykologen tolket det smilet...?

Anonymkode: d7e26...17e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojda, ble visst en skrivefeil i overskriften. Skulle stå smart, ikke snart...

Anonymkode: d7e26...17e

Skrevet

Han sa noe positivt om deg, så du smilte - en helt naturlig reaksjon. Hva mer er det å tolke?

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror ikke han tolket noe som helst. 

Anonymkode: 459f2...9a2

• Liker 3
Skrevet

Kanskje dette er noe du kan ta opp med psykologen neste time? 

Anonymkode: 38da4...84a

• Liker 1
Skrevet

Nå overtenker du noe veldig.

Anonymkode: c6868...fd8

• Liker 11
Skrevet

Helt naturlig å smile når du hører noen si noe sånt. Ikke tenk på det. 

Anonymkode: a177e...5ef

• Liker 3
Skrevet

Du er en av ca 15 pasienter han har i løpet av en dag, trolig flere. Hvis han klarer å huske ETT smil, er det overraskende. Ikke tenk mer på det.

Skrevet

Ikke vondt ment, men høres ut som du har hatt behov for den psykologen hvis du tenker og grubler SÅ mye over et smil du ga av et kompliment!

Anonymkode: 74956...e05

Skrevet

I en travel hverdag har vi ikke tid til å tenke på alt. Vi tolker heller ikke mer enn vi må. Misforstå meg rett, men du er kun neste pasient i køen. Ingen har kapasiteten til å analysere i dybden mimikk, kroppsspråk, det som ble sagt/ikke sagt. 

Anonymkode: dddae...9bb

Skrevet

Det kan jo også hende at h*n merket seg at du ble glad som en naturlig reaksjon og som et tegn på en god allianse mellom dere der og da, men det blir bare en del av totalinntrykket og ikke noe å gå i dybden på. 

Anonymkode: 3edf0...c1d

Skrevet
ashley jackson skrev (16 timer siden):

Du er en av ca 15 pasienter han har i løpet av en dag, trolig flere. Hvis han klarer å huske ETT smil, er det overraskende. Ikke tenk mer på det.

15 pasienter i løpet av en dag, det er vel ekstremt lite sannsynlig? Mer 5-6 kanskje.

Anonymkode: 3edf0...c1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...