Gå til innhold

Rundbrennere/fuckbois...bryr dere dere ikke om damenes følelser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nok en enkel og lettlurt sjel. Ikke så heldig med utseende eller med så mye erfaring med menn. Møtte en mann på Hinge, viste seg at vi hadde felles interesser og bekjente. Det ble date og jeg fikk en ekkel følelse av at han bare var interessert i sex. Jeg liker ikke sex uten ordentlig følelser for en fyr og i et forhold. Ble bedt på date nr 2 og det endte til sengs og han droppa meg etter det... Nå føler jeg meg dum og lettlurt. Så jo noen tegn på forhånd som jeg ikke tok helt på alvorlig. 

Anonymkode: 2c2fd...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja det er vel ikke verdens undergang. Hvis du er seriøs så får du vente mer enn til date nr2 med å by på musa.

Anonymkode: aee6b...9ff

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg liker ikke sex uten ordentlig følelser for en fyr og i et forhold

Da bør du vente litt lenger enn til 2 date. Du hadde jo på følelsen av at han bare var ute etter sex, så skjønner ikke helt hvorfor du lå med han hvis du er ute etter noe mer.

Anonymkode: 64303...e96

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du vente lenger med å ha sex. Da filtrerer du vekk mange av mennene som kun er interessert i et ligg.

Anonymkode: b05ca...516

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er sex, en biologisk nødvendighet for mange menn. Følelser er for den rette kvinnen, "konematerial" er noe man finner ut etterpå om det oppstår følelser.

Anonymkode: 5630a...644

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sex er sex, en biologisk nødvendighet for mange menn. Følelser er for den rette kvinnen, "konematerial" er noe man finner ut etterpå om det oppstår følelser.

For menn??????

Du glemte noen bokstaver der tror jeg. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Please, si at ikke de fleste menn er sånn?? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle menn er ikke slik, men virker som unge menn er mer slik. Men det er jo egentlig rimelig enkelt, du har sex når du selv føler det er rett. Er det på første date så funker det og er det når dere blir gift så venter dere til det.

Maser eller presser en på mer enn den andre ønsker er det uansett feil person. 

/M

Anonymkode: c5bb9...2f6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Norge er et nokså hyperseksualisert samfunn. Tankegangen over ser jeg gjenspeilet i mange folk, både kvinner og menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo hva unge menn utsetter seg selv for. De ser på "alfa"-dritt, stemmer FrP i hytt og pine, og føler seg så underlegen verden og sine medmennesker, at de må hevde seg med stygt språk og vold. Jeg gremmes.

@TS, det er fine folk der ute. Let med et åpent sinn.

Anonymkode: 2481c...711

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du ser jo hva unge menn utsetter seg selv for. De ser på "alfa"-dritt, stemmer FrP i hytt og pine, og føler seg så underlegen verden og sine medmennesker, at de må hevde seg med stygt språk og vold. Jeg gremmes.

Og styr uendelig langt unna dobbeltmoralistene. Og bare ha sex med de du virkelig har lyst til å ha sex med (etter å ha sondert landskap/holdninger) hos den utvalgte først.

Anonymkode: f6887...bcd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Norge er et nokså hyperseksualisert samfunn. Tankegangen over ser jeg gjenspeilet i mange folk, både kvinner og menn.

Det virker sånn. Men i min krets er det en største del dem som har vært lenge i forhold og ikke ligget mye rundt, så har heldigvis fått oppleve at andre bryr seg om sine partnere forbi å bare ønske sex. Ikke at alle som bare har sex ikke har lyst på en partner, det kan jo være vanskelig å møte riktig person.

Det blir vanskelig å finne dem som ikke bare ønsker ligg, men er glad jeg er heldig og har erfaringen og hver dag ser med egne øyne at det finnes.

Litt mindre heldig med at jeg ikke nært kjenner en eneste person som har opplevd å være en del av den sexualiserte kulturen, så takk til Internett for å være åpen om en del opplevelser. Jeg hadde nok vært naiv om jeg ikke hadde fått vite hvordan det er der ute før jeg prøver å møte menn igjen selv. Nå vet jeg ikke hvor utbredt det er eller om jeg tiltrekkes menn av den sorten, men bare det at det i større grad forventes anal på ons, det hadde sjokkert meg. Glad jeg slipper det sjokket ansikt til ansikt og kanskje kan hite lirke det ut av noen at det er jeg fint lite interisert i.

Anonymkode: a2c27...84c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil ikke ha sex før det er ekte følelser og så hopper du til sengs på date nr 2? Det er jo du som har lurt deg selv her.

Anonymkode: 5678c...a71

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet du ts, stol på magefølelsen. 

Men ikke bær på skammen, han er en drittsekk, å du trenger ikek være med fler av den sorten. 

Anonymkode: a2c27...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du som hater menn så intenst har nok best av å holde deg totalt unna menn. Både for deres del og din egen del.

Anonymkode: 9a439...8b2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man dater er det vanskelig å vite på date to om man vil fortsette å date eller ikke. Både menn og kvinner må akseptere at selv om det var god stemning, er det ikke sikkert at den andre vil fortsette å utforske om dere bør bli sammen eller ikke. Det handler ikke om sex. Man kan ha sex eller ikke, og det som er viktig er å sette egne grenser for når man har lyst til å ligge med noen, og det å date involverer dessverre at man blir skuffet av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (21 timer siden):

For menn??????

Du glemte noen bokstaver der tror jeg. 

For menn ja. Menn kan ikke bli gravide. Vi er forskjellige og menn kan lett ligge med damer uten å involvere følelser og elske kona si når han kommer hjem.

Anonymkode: c07a9...e51

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

For menn ja. Menn kan ikke bli gravide. Vi er forskjellige og menn kan lett ligge med damer uten å involvere følelser og elske kona si når han kommer hjem.

Anonymkode: c07a9...e51

Menn er ulike individer med ulike holdninger, verdier og moral. 

Mennesker har behov for sex. Bortsett fra de aseksuelle, som det er omtrent like mange prosent av av begge kjønn. 

ESKER var bokstavene jeg etterlyste. Seksuelle behov har de fleste mennesker, uansett kjønn. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...