AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #21 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er android og ios, ikke samsung og iphone. Apple er ekstremt overpriset , men lett å bruke for de som ikke kan så mye. Det er enkelt å overføre kontakter men alle apper du har handlet blir ikke med over. Anonymkode: aaf30...185 Jeg regner med at jeg kan vesentlig mer om deg når det kommer til elektronikk, men bruker fortsatt iPhone. Vet du f.eks. hvorfor en apple prosessorbrikke med lavere hertz er raskeskere enn en snapdragon brikke som har høyere hertz? Siden du mener de med iPhone kan så lite 🤭 Anonymkode: 570ca...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. oktober 2024 #22 Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har hatt Samsung i alle år, men vurderer å gå over til IPhone. Er det noen ulemper med det? Vil jeg kunne få med meg bilder og sånn over? Anonymkode: c0dd5...7d1 Ville generelt anbefalt iPhone til "folk flest". Samsung hvis man har behov for mer avansert bruk, eller fleksibilitet. Apples økosystem er nok litt mer strømlinjeformet og mindre styr, men med Samsung så har du litt flere muligheter til å tilpasse, og gjøre en del ting iPhone ikke kan. Endret 23. oktober 2024 av jabx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #23 Del Skrevet 23. oktober 2024 jane78 skrev (25 minutter siden): I beste fall er du ignorant, I værste fall lyver du. Det er ikke sant det du skriver. Når folk sutrer over hvor dårlig samsung er så klager de over en telefon som kostet 3000kr, opp mot en 16000kr iPhone. Sammenligner du toppmodellen til samsung typ s24 ultra opp mot toppmodellen til apple vil apple alltid tape Jeg har testet begge telefoner, har hatt toppmodell av både samsung og iphone opp gjennom årene. Er en grunn til at jeg aldri går tilbake til Galaxy telefonene. Grensesnitt, operativsystem, bloatware er alle grunner til at Samsung er og forblir dårlig. Skal vi diskutere android mobiler ligger Hauwei milevis foran Samsung. Kamera og skjerm hos Samsung har et blåskjær og en ganske dårlig fargekalibrering, dersom jeg skal ta noe på Samsung når det kommer til hardware. Det som jeg ofte ser er at de som kritiserer iPhone eller kaller det overpriset oftes aldri har eid iPhone. Spør du mennesker som enten jobber med elektronikk eller har eid toppmodell fra begge merkene, så er det besyndig hvordan flertallet da ofte veier mot iPhone. Men hvis du bare skal lese på papiret, og ikke ta inn brukeropplevelse, og faktisk ytelse, så kan jeg jo fortstå at iPhone taper og blir overpriset. Men så er det ikke slik at man kan sammenligne elektronikk av ulik arkitektur, noe veldig mange fra Samsung leiren ser ut til å tro. Er jo bare å se på strid mellom Intel, AMD og Nvidia, så ser man fort hvor ubetydelig det blir å sammenligne tall mellom ulike arkitekturer. Anonymkode: 570ca...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #24 Del Skrevet 23. oktober 2024 jabx skrev (Akkurat nå): Ville generelt anbefalt iPhone til "folk flest". Samsung hvis man har behov for mer avansert bruk. Mer avansert bruk, da kjøper man PC. Anonymkode: 570ca...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. oktober 2024 #25 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mer avansert bruk, da kjøper man PC. Anonymkode: 570ca...489 Vi diskuterer telefoner i denne tråden. Samsung/Android gir noen flere avanserte muligheter enn iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #26 Del Skrevet 23. oktober 2024 jabx skrev (Akkurat nå): Vi diskuterer telefoner i denne tråden. Samsung/Android gir noen flere avanserte muligheter enn iPhone. Hvilke, kan du gi meg noen gode eksempler, på noe man faktisk får som også brukes? Som da såklart ikke går an å gjøre med en iphone. Anonymkode: 570ca...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #27 Del Skrevet 23. oktober 2024 jabx skrev (7 minutter siden): Ville generelt anbefalt iPhone til "folk flest". Samsung hvis man har behov for mer avansert bruk, eller fleksibilitet. Apples økosystem er nok litt mer strømlinjeformet og mindre styr, men med Samsung så har du litt flere muligheter til å tilpasse, og gjøre en del ting iPhone ikke kan. Har man pittelitt peiling så er det ganske mye mer frihet i iOS enn Android. Du kan tilpasse og gjøre MYE mer i en iPhone. Anonymkode: 45664...066 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 23. oktober 2024 #28 Del Skrevet 23. oktober 2024 jane78 skrev (45 minutter siden): I beste fall er du ignorant, I værste fall lyver du. Det er ikke sant det du skriver. Når folk sutrer over hvor dårlig samsung er så klager de over en telefon som kostet 3000kr, opp mot en 16000kr iPhone. Sammenligner du toppmodellen til samsung typ s24 ultra opp mot toppmodellen til apple vil apple alltid tape Jeg trodde folk klaget over at Apple var overpriset? S24 Ultra koster jo det samme som iPhone 16 Pro Max. Er Samsung overpriset også da? Den store fordelen jeg ser med Android er at man kan få seg en rimelig telefon. Faktisk til under tusenlappen. Det går ikke med Apple. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #29 Del Skrevet 23. oktober 2024 -jk- skrev (3 minutter siden): Jeg trodde folk klaget over at Apple var overpriset? S24 Ultra koster jo det samme som iPhone 16 Pro Max. Er Samsung overpriset også da? Den store fordelen jeg ser med Android er at man kan få seg en rimelig telefon. Faktisk til under tusenlappen. Det går ikke med Apple. Ja, samsung er overpriset. Pixel 9 Pro XL slår både samsung og apple med kvalitet i forhold til pris. Mange mener det er det beste mobil kameraet på markedet nå. Anonymkode: aaf30...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. oktober 2024 #30 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har man pittelitt peiling så er det ganske mye mer frihet i iOS enn Android. Du kan tilpasse og gjøre MYE mer i en iPhone. Anonymkode: 45664...066 Ren svada å fanboy preik. IOS er like fritt som økosystemet deres tillater. Har du hele stua fullt av Apple dinger,så er jeg temmelig sikker på du er fornøyd over hvor fritt du har det,og hvor enkelt alt virker. Men det er bare tull at det i realiteten er MER fritt i et IOS økosystem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 23. oktober 2024 #31 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, samsung er overpriset. Pixel 9 Pro XL slår både samsung og apple med kvalitet i forhold til pris. Mange mener det er det beste mobil kameraet på markedet nå. Anonymkode: aaf30...185 Den koster jo akkurat det samme den også? 17 990,- for alle sammen ser det ut til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 23. oktober 2024 #32 Del Skrevet 23. oktober 2024 Samsung/Android gir mer frihet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. oktober 2024 #33 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, samsung er overpriset. Pixel 9 Pro XL slår både samsung og apple med kvalitet i forhold til pris. Mange mener det er det beste mobil kameraet på markedet nå. Anonymkode: aaf30...185 En ting er i hvertfall sikkert. Pixel 9 er den desidert peneste mobilen på markedet nå. Den føles jo svært eksklusiv i hånda. At den slår en S24 Ultra er jeg ikke helt enig i da. Men igjen. Det blir bare meninger opp mot hverandre,og hva man vektlegger som viktig i en mobil. Begge føles jo raske og effektive med gode kamera etc. Samme med Iphone 15-16. De er raske og med gode kameraer. Så om det er det viktigste,så blir det nesten litt hva man foretrekker. De fleste kan leve med både IOS og Android,dersom det er bilder man primært bruker mobilen til,eller diverse apper som er identiske enten det er IOS eller android. Jeg foretrekker i hvertfall Android. Det er det riktige valget for meg. Jeg har brukt like mange tusenlapper på min mobil som de med Iphone,så jeg kan ikke engang betegnes som fattig. Ønsker du ikke snakke med meg,eller date meg fordi jeg har grønne meldingsbobler,så vil ikke jeg ha noe med deg å gjøre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #34 Del Skrevet 23. oktober 2024 Fant80 skrev (10 minutter siden): Ren svada å fanboy preik. IOS er like fritt som økosystemet deres tillater. Har du hele stua fullt av Apple dinger,så er jeg temmelig sikker på du er fornøyd over hvor fritt du har det,og hvor enkelt alt virker. Men det er bare tull at det i realiteten er MER fritt i et IOS økosystem. Ok boomer. Jeg sa om man har pittelitt peiling, ikke om man har null peiling slik som deg. Man kan veldig enkelt jailbreake iPhoner og da har man tilgang til alt. Husk at nesten alle utviklere spesialiserer seg i iOS, ikke Android, så det eksisterer dramatisk mye mer sjulte programmer til iPhones enn Androids. Android er ekstremt lite og lite fritt, det finnes nesten ingenting man kan gjøre der. Anonymkode: 45664...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. oktober 2024 #35 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok boomer. Jeg sa om man har pittelitt peiling, ikke om man har null peiling slik som deg. Man kan veldig enkelt jailbreake iPhoner og da har man tilgang til alt. Husk at nesten alle utviklere spesialiserer seg i iOS, ikke Android, så det eksisterer dramatisk mye mer sjulte programmer til iPhones enn Androids. Android er ekstremt lite og lite fritt, det finnes nesten ingenting man kan gjøre der. Anonymkode: 45664...066 Ingen vits å opptre som tidenes datahacker bare fordi du får et motsvar. Å hvem jailbreaker egentlig Iphonen sin i dag egentlig? Du mister alt av garanti,og verdien går i dass. Snakk om å bli fornærmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #36 Del Skrevet 23. oktober 2024 Fant80 skrev (3 minutter siden): Ingen vits å opptre som tidenes datahacker bare fordi du får et motsvar. Å hvem jailbreaker egentlig Iphonen sin i dag egentlig? Du mister alt av garanti,og verdien går i dass. Snakk om å bli fornærmet. Bare en idiot tror det tar en tidenes datahacker å jailbreake en telefon. Man kan lett fjerne jailbreakingen etterpå også så man ikke mister garantien. Anonymkode: 45664...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. oktober 2024 #37 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare en idiot tror det tar en tidenes datahacker å jailbreake en telefon. Man kan lett fjerne jailbreakingen etterpå også så man ikke mister garantien. Anonymkode: 45664...066 Regnet med dette var svaret du kom til å gi. Jada jeg er en idiot. Du er best. Faren din er sterkest. Ok Hva om du knuser den da? Du bytter skjerm selv selvsagt. Hvorfor gidder jeg svare egentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #38 Del Skrevet 23. oktober 2024 Fant80 skrev (1 minutt siden): Regnet med dette var svaret du kom til å gi. Jada jeg er en idiot. Du er best. Faren din er sterkest. Ok Hva om du knuser den da? Du bytter skjerm selv selvsagt. Hvorfor gidder jeg svare egentlig Nei ikke vet jeg hvorfor du skriver når du ikke har peiling på noe. Anonymkode: 45664...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. oktober 2024 #39 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei ikke vet jeg hvorfor du skriver når du ikke har peiling på noe. Anonymkode: 45664...066 Søk hjelp. Selvsagt har jeg peiling på noe. Ganske ignorant å si noe annet. Det er bare en hersketeknikk som usikre personer som gjerne har narsissistiske trekk bruker. Ikke la det gå utover andre at du ikke har det helt godt med deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #40 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nei ikke vet jeg hvorfor du skriver når du ikke har peiling på noe. Anonymkode: 45664...066 Det var da voldsomt Anonymkode: aad25...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå