AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hvordan pleier dere neglene? Jeg har tynne , litt sprø negler, som aldri blir veldig lange, men ønsker å ha dem så fine som mulige. Anonymkode: 4bf27...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg slet med det samme en periode. Prøvde alt men eneste som hjalp var dette produktet. https://www.biovital.no/gelish-vitagel-recovery-orange-15ml Det selges kun til profesjonelle i Norge men jeg kjøpte fra utlandet. Må bruke led lampe for å herdes. Har ikke hatt flisete negler etter at jeg begynte å bruke dette produktet. Neglen må preppes som ved vanlig påføring av gel Anonymkode: 26f85...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 Du kan prøve klar neglelakk, det forsterker litt. Anonymkode: 33fd7...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #4 Del Skrevet 23. oktober 2024 Har du kanskje jernmangel? Jeg levde med svake, flisete negler i 50 år. Jeg hadde tatt jerntabletter fra matbutikken tidligere, men fikk beskjed av lege om å bruke de sterke sakene fra apoteket i stedet (av helt andre grunner enn neglene). Plutselig ble neglene mine veldig mye sterkere og sluttet å flise seg opp, og nå er de lange og velstelte. Det hjelper også med en god neglelakk. Jeg elsker Essie Gel Couture, og har aldri vært borti en lakk som er så enkel å bruke og har så god holdbarhet - forrige påføring holdt 16 dager uten å flasse, og ble fjernet bare fordi den hadde vokst ut så mye innenfra. Jeg har brukt masse forskjellige negleforsterkere og kremer oppigjennom, men ingen har hatt i nærheten av så god effekt som jeg har fått av jerntabletter og Essie Gel Couture. Ellers passer jeg på å bruke en god neglefil (jeg foretrekker glassfiler), og prøver å smøre neglebåndene jevnlig. Anonymkode: 4d684...216 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 23. oktober 2024 #5 Del Skrevet 23. oktober 2024 Olje. Negleolje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå