Gå til innhold

Negler som fliser lett, hvordan pleie dem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan pleier dere neglene? 

Jeg har tynne , litt sprø negler, som aldri blir veldig lange, men ønsker å ha dem så fine som mulige. 

Anonymkode: 4bf27...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slet med det samme en periode. Prøvde alt men eneste som hjalp var dette produktet.

https://www.biovital.no/gelish-vitagel-recovery-orange-15ml

Det selges kun til profesjonelle i Norge men jeg kjøpte fra utlandet. Må bruke led lampe for å herdes. Har ikke hatt flisete negler etter at jeg begynte å bruke dette produktet. Neglen må preppes som ved vanlig påføring av gel

Anonymkode: 26f85...1b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kanskje jernmangel? Jeg levde med svake, flisete negler i 50 år. Jeg hadde tatt jerntabletter fra matbutikken tidligere, men fikk beskjed av lege om å bruke de sterke sakene fra apoteket i stedet (av helt andre grunner enn neglene). Plutselig ble neglene mine veldig mye sterkere og sluttet å flise seg opp, og nå er de lange og velstelte. :) 

Det hjelper også med en god neglelakk. Jeg elsker Essie Gel Couture, og har aldri vært borti en lakk som er så enkel å bruke og har så god holdbarhet - forrige påføring holdt 16 dager uten å flasse, og ble fjernet bare fordi den hadde vokst ut så mye innenfra. 

Jeg har brukt masse forskjellige negleforsterkere og kremer oppigjennom, men ingen har hatt i nærheten av så god effekt som jeg har fått av jerntabletter og Essie Gel Couture. Ellers passer jeg på å bruke en god neglefil (jeg foretrekker glassfiler), og prøver å smøre neglebåndene jevnlig. 

Anonymkode: 4d684...216

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...