AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #21 Del Skrevet 24. oktober 2024 exictence skrev (16 timer siden): Jeg tror at menn som er i moden alder er mer tiltrekkende ofte fordi personligheten også er mer moden, de har mer livserfaring, og kan ofte tilfredstille kvinnen mer både mentalt og fysisk. Dette stemmer neppe, da det er de mest umodne mennene som går etter såpass mye yngre partner. De når ikke frem hos jevngamle, da de det hvor umodne og keitete de er, mens en umoden jente vil TRO at han er moden pga alder. Antakelig vil han også ha litt bedre økonomi enn henne også. Det være sagt, mange her inne fremstiller det som om slik aldersforskjell et vanlig, men det er det jo så absolutt ikke! De aller, aller fleste finner partner på egen alder, +/- 2-3 år. Anonymkode: 55467...d9f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #22 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kjenner ikke noen i alderssegmentet 25-30 som har en partner på 50. Jeg kjenner derimot mange kvinner i alderssegmentet 25-30 som har partner 40-45. Det de selv sier er at de driter litt i alder. Det viktigste er kjemi og personlighet. De opplever menn i alderen 40-45 som trygge, rolige og avklarte til hva de ønsker i livet. I tillegg har ikke disse damene noe ønske om barn. Noen trekker også frem sexen som bedre da disse mennene ofte tar det roligere, bruker tid på de «riktige tingene». Rett og slett erfaringen som gjør dem til gode seksualpartnere sammenlignet med 12-15 år yngre menn. Noen benevner også st menn på alderen fremstår mye mer maskuline og med færre ungdommelige trekk som da gjør dem mer attraktive. Anonymkode: 42dab...ff2 I disse tilfellene handler det ikke om alderssegmentet, men prissegmentet. Anonymkode: 6f127...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #23 Del Skrevet 24. oktober 2024 De mest attraktive damene er i det yngre skiktet. Derfor. Og man er jo primært interessert i å ligge med deilige seksuelt (fysisk) tiltrekkende damer. Hvem man velger til forhold er jo noe helt annet. Anonymkode: 0b3ec...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #24 Del Skrevet 25. oktober 2024 exictence skrev (På 23.10.2024 den 17.33): Jeg tror at menn som er i moden alder er mer tiltrekkende ofte fordi personligheten også er mer moden, de har mer livserfaring, og kan ofte tilfredstille kvinnen mer både mentalt og fysisk. Om du må ty 20-25 år opp for å overleve modenhet bør du gå til lege for å være et medisinsk under. Det gjelder ikke meg, for det fysiske modenheten spesifikt er utiltrekkende. Jeg syns det allerede ved 10 år eldre, nå som eldre enn de damene disse vil ha, begynner å bli utsendemessig for gammelt for meg. Å på et punkt, vil det livstilsmessig bli for gammelt. En på 50 er ikke på samme nivå som ei på 25 eller 30. Å det kjenner jeg ved å tilbringe tid med noen på 50. Er glad i dem og det er koslig, men det assosierer ike til hvordan jeg ønsker tiden med kjærligheten skal være. Samtidig er det ofte de som er direkte creepy som faktisk går etter de yngre, å da forsvinner hele begrunnelsen til at de må være så modne. Det er nesten utelukkende umodn mentalitet i alle jeg vet av som går etter yngre ig de kvinnene opplever flere problemer i livet, enn det jeg gjør som holder meg til gode menn på egen alder. De gangene jeg har vurdert eldre, er de gangene jeg har vært flau av megselv på et punkt hvor jeg ikke tørr å bli bevitnet av noen av dårlig selvtilitg, eller fordi jeg er så ensom og tenker jeg vil raskere komme inn i varmen til en mann som er eldre som vil akseptere meg på langt flere områder og la meg være så uperfekt som jeg de gangene har vært, bare fordi han simper for at jeg er ung. Men jeg gjorde det ikke. Anonymkode: 03312...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. oktober 2024 #25 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 9.33): Når sluttet suging og fingring å være sex...? 😂😂😂😂 Anonymkode: 57a7d...a32 Hahha, ja si det.. kvinner blir iallefall ikke gravid av det😅 For enkelte venner.. er knullig tilknyttet redsel for å bli gravid ganske høy. Men orale gleder kan faktisk være deiligere, for da slapper vi av så mye mere🥰Det å onanere hverandre er faktisk veldig gøy.. vi konkurrerer utholdenheten.. og den som kommer først, må ta gulvvasken til den andre🤭 Jeg har vasket mye gulv jeg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 29. oktober 2024 #26 Del Skrevet 29. oktober 2024 Malfred skrev (På 23.10.2024 den 16.40): Hva er det som gjør at kvinner mellom 25-30 vil ha en mann på nærmere 50? og hva er det som gjør at menn på nesten 50 vil ha damer på 25-30 jeg personlig kunne aldri tenkt meg å introdusere en partner som er 20 år eldre ELLER yngre for familie og venner, jeg tenker det er flaut og ekkelt Tenker du treff for kos og sex så forstår jeg det godt. Da er ikke alder viktig. Men tenker du et forhold så forstår ikke jeg det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #27 Del Skrevet 29. oktober 2024 Som mann 45: Damer i tidlig 20-åra er deilige. De blir kliss-blaute når de suger meg, de er ekstremt mottakelige for berøring, kjærtegning og dirty-snakk. De er velvillige til å gjøre ting eldre kvinner setter grenser for og ikke vil utføre. Alt for å imponere den gamle livs-erfarne mannen de er så heldige viser dem interesse. Anonymkode: 2f369...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #28 Del Skrevet 29. oktober 2024 Malfred skrev (På 23.10.2024 den 16.40): Hva er det som gjør at kvinner mellom 25-30 vil ha en mann på nærmere 50? og hva er det som gjør at menn på nesten 50 vil ha damer på 25-30 jeg personlig kunne aldri tenkt meg å introdusere en partner som er 20 år eldre ELLER yngre for familie og venner, jeg tenker det er flaut og ekkelt spennende. jeg vil gjerne ha sex med damer fra forskjellige tiår. opphissende. Anonymkode: 0dfbc...9b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå