AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hei, Min svigerinne skal ha fest for å avsløre kjønn på babyen hun er gravid med. Kjenner jeg har så innmari lite lyst til å delta. Jeg skulle vært en uke lenger enn henne i graviditeten, men hadde en MA i uke 9. Og det er fjerde aborten på ett år. Er også i gang med IVF. Jeg kjenner at jeg ikke mentalt kommer til å klare å delta i det selskapet, men får dårlig samvittighet og vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det da det bare er mine søstre som vet om det som har skjedd. Anonymkode: fe51f...a47 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg er gravid, men hadde aldri i verden blitt med på gender reveal party til noen. Det hadde blitt for kleint. Fjollete amerikansk tradisjon. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å si det heller. Men du kan jo si at du skal noe annet på datoen eller melde avbud pga sykdom rett før? Anonymkode: e9ba7...ed9 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 Men da ivaretar du deg selv og takker nei. Det er alltid lov å melde avbud, uten at man trenger å si mer enn at det ikke passer. Anonymkode: d6ea0...a2e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #4 Del Skrevet 23. oktober 2024 Her i Norge feirer vi når babyn er født. Amerikaniseringa har gått for langt i dette landet nå! Anonymkode: adda6...594 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #5 Del Skrevet 23. oktober 2024 Sånn sett bort fra at "gender reveal" er noe amerikansk tullball, så er det lov å bli syk. Skjønner godt at du ikke orker dette. Jeg slet selv med å bli gravid, og prøvde jo å glede meg på andres vegne så klart. Men en sånn fest kan du glatt stå over. Bare bli "syk" dagen før, korona eller spysjuka. Sånt skjer. Anonymkode: 55a70...482 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #6 Del Skrevet 23. oktober 2024 Våkne opp med "spysyken" eller noe sånt du, det helt greit å spille syk i den situasjonen som du er i nå!❤️ Anonymkode: cb1f8...664 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #7 Del Skrevet 23. oktober 2024 Meld deg syk like før. Da slipper du peset med å forklare hva annet du skal, følelser om hva som prioriteres ++. Ville sendt melding dagen før/samme dag og sagt at jeg spyr. Anonymkode: 510f3...b82 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 23. oktober 2024 #8 Del Skrevet 23. oktober 2024 Veldig forståelig at du ikke klarer det i en slik situasjon. Du kan bare si at du er syk, dersom du ikke orker å forklare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #9 Del Skrevet 23. oktober 2024 Herregud hvor mye teit folk finner på fortiden! Oppmerksomhetstrang de luxe. Bare si at du ikke er i form Anonymkode: b0a83...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #10 Del Skrevet 23. oktober 2024 Sånne ting er teit. Helt innafor å melde avbud, bruk syk som unskyldning evt. skal hun i tillegg til dette ha babyshower bare for å få enda mer oppmerksomhet senere også eller? Anonymkode: 6eb8c...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0987 Skrevet 23. oktober 2024 #11 Del Skrevet 23. oktober 2024 "Beklager, det passer ikke". Så enkelt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #12 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Sånn sett bort fra at "gender reveal" er noe amerikansk tullball, så er det lov å bli syk. Skjønner godt at du ikke orker dette. Jeg slet selv med å bli gravid, og prøvde jo å glede meg på andres vegne så klart. Men en sånn fest kan du glatt stå over. Bare bli "syk" dagen før, korona eller spysjuka. Sånt skjer. Anonymkode: 55a70...482 Helt enig. Å takke nei blir litt sært. Ikke ta på deg noe oppdrag på selve dagen og bli "syk" Anonymkode: 9a3eb...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #13 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Her i Norge feirer vi når babyn er født. Amerikaniseringa har gått for langt i dette landet nå! Anonymkode: adda6...594 Og før feiret man i alle fall ikke. Det var alle menn ut av huset. Sengeleie på moren en uke. Rømmegrøt og barseøgrøt i mengder. Og rommet fullt av kvinner, inkludert svigermor. Om du først vil være norsk så kan du jo gjøre det slik? Anonymkode: 832db...cb4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #14 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Meld deg syk like før. Da slipper du peset med å forklare hva annet du skal, følelser om hva som prioriteres ++. Ville sendt melding dagen før/samme dag og sagt at jeg spyr. Anonymkode: 510f3...b82 Det er helt greit å si det som det er også. Hvorfor er folk så redde for å være ærlige? Normalt oppegående mennesker vil ha forståelse for at du ikke ønsker å delta på dette, ts. Anonymkode: 16da6...abf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #15 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er helt greit å si det som det er også. Hvorfor er folk så redde for å være ærlige? Normalt oppegående mennesker vil ha forståelse for at du ikke ønsker å delta på dette, ts. Anonymkode: 16da6...abf Fordi hun sier at hun ikke har vært åpen om prosessen. Det er lov å ta hensyn til seg selv. Anonymkode: 510f3...b82 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #16 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Og før feiret man i alle fall ikke. Det var alle menn ut av huset. Sengeleie på moren en uke. Rømmegrøt og barseøgrøt i mengder. Og rommet fullt av kvinner, inkludert svigermor. Om du først vil være norsk så kan du jo gjøre det slik? Anonymkode: 832db...cb4 Tror kanskje det hadde vært lurt im det ble litt mer slik igjen ja Anonymkode: 42c5e...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #17 Del Skrevet 23. oktober 2024 Si at du dessverre ikke kan komme den dagen. Du trenger ikke å gi noen forklaring gender reveal party er for øvrig tullete Anonymkode: 2b482...33e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #18 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og før feiret man i alle fall ikke. Det var alle menn ut av huset. Sengeleie på moren en uke. Rømmegrøt og barseøgrøt i mengder. Og rommet fullt av kvinner, inkludert svigermor. Om du først vil være norsk så kan du jo gjøre det slik? Anonymkode: 832db...cb4 Lol sånn var det jo i Usa også.... Anonymkode: adda6...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #19 Del Skrevet 23. oktober 2024 Bare si at du er opptatt. Trenger ikke forklare Anonymkode: 83d71...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 24. oktober 2024 #20 Del Skrevet 24. oktober 2024 Ville også bare faket sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå